בחרתם להם כבר חדר ומיטות תואמות, קניתם עגלה שמתאימה לשניים, בגדים ואת כל שאר האביזרים שיקלו עליהם ועליכם את שנות חייהם הראשונות. עכשיו נותרה המשימה הקשה ביותר: בחירת השם. אז איך בוחרים שמות לתאומים, שמות שגם יחברו ביניהם, גם יהיו עם משמעות, וגם ישמרו על זהותו הייחודית והמיוחדת של כל אחד מהתינוקות החדשים?

אמנם הקשר בין התאומים מתחיל עוד ברחם, אך אין זה אומר שאתם חייבים לבחור להם שמות שיהיו קשורים זה לזה בקשר הדוק, אך זה יהיה נחמד גם להם ובעיקר לכם אם לשמות תהיה זיקה זה לזה, ואפילו שיתכתבו זה עם זה. אפשר להחליט ששני השמות יהיו בעלי משמעות מיוחדת, שיהיו שמות מהתורה, שמות בינלאומיים, שמות מהאגדות או שמות מיוחדים, האופציות הן אינסופיות ואנחנו ננסה להקל עליכם במעט את הבחירה.

אופציה ראשונה ופופולארית מאוד היא ששני השמות יתחילו באותה אות. אם לתאומים יש עוד אח או אחות אפשר ללכת על האות הראשונה בשם שלו או שלה ומשם לבחור. אפשרות נוספת היא לבחור שמות בעלי משמעות זהה. אם נולדו לכם בת ובן תוכלו לבחור שמות כגון קרן ואור, מעיין ויובל ועוד. אם אתם צריכים לבחור שמות לבנים גם פה יש המון אפשרויות העומדות בפניכם, כמו שי ודורון, אורי וליאור וכו, ואם התברכתם בשתי בנות תוכלו לבחור שמות שמתאימים לבנות כמו טל ומיטל, ושוב קרן ואור.

צליל בתוך מילה

אם החיבור שלכם לשם הוא לצלילים שבו, אולי תרצו לחשוב על האפשרות של שמות בעלי צליל זהה. השמות של התאומים יכולים להיות בעלי צלילים זהים, אותו מספר אותיות, אותיות הדומות זו לזו, שמות שמשלימים זה את זה או אפילו מתחרזים (רק אם אפשר אל תקראו לילדים שלכם בשמות עמי ותמי). גם פה האופציות הן אינסופיות: אתם יכולים לבחור בשמות כמו יהלי וליהיא, רומי ומרום, ואם בחרתם ללכת על שמות מתחרזים תוכלו לקרוא לילדים החדשים שיר וניר, ואפילו מילי וגילי.

אפשרות נוספת היא לבחור לילדים שמות בעלי משמעות ייחודית לכם. אם אתם אוהבים טבע ובעלי חיים למשל, תוכלו לקרוא לילדים בשמות שמתאימים לחיבור שלכם לטבע (איילה ועופר), ואם אתם מחשיבים את עצמכם אנשים רוחניים תוכלו לבחור שמות של אבני חן בעלי משמעות מיוחדת (ספיר וטופז). אתם כמובן יכולים להחליט על עוד משמעויות שייחודיות רק לכם, ומה שנשאר עכשיו זה רק לבחור.