אין תמונה
אלו אתרים עושים כבוד לרפואה ולבריאות?

היכן תפענחו בדיקות דם, תמצאו מחקרים מעודכנים ואמינים, תקבלו דעת מומחה אונליין בתוך 24 שעות ותזכו למידע רפואי אמין ועם זאת לא מעורר פאניקה?
הרשת מוצפת באתרי בריאות לרוב, שמציעים מחשבונים, כתבות, פורומים ומה לא. 

ב-mako בית ומשפחה אנו מכסים את נושא בריאות המשפחה, ובאתר 9 חודשים תמצאו מידע אינסופי על בריאות בהריון ואחרי לידה; לצד כתבות מגזין שימושיות תמצאו גם חדשות ומחקרים, סדנאות וידאו ייחודיות, מחשבונים מגניבים ומדורים שעושים חשק.

והנה עוד חמישה אתרי בריאות שראויים בעינינו לפירגון.

דוקטורס - תשובות מרופאים אונליין

Doctors
אתם רק שאלה? הגעתם למקום הנכון. דוקטורס
אהבנו: את המענה המהיר אונליין. פרט לשפע המידע על מחלות ותרופות, העיקר באתר הזה הם הפורומים הפעילים במיוחד, שמטפלים בנושאים ספציפיים ביותר. כאן תוכלו לשאול מה שבא לכם, מבעיות הורמונליות בגיל הזהב ועד עצירות בתינוקות. הכל מנוהל על ידי רופאים או מומחים, מה משאפשר חוות דעת נוספת במידה ויצאתם לא מסופקים מהרופא.

טעון שיפור: למרות הניווט הנוח, האתר עמוס מאוד.

שורה תחתונה: אם יש לכם רק שאלה, הגעתם למקום הנכון.

אתר הכללית – מעודכן ומשודרג

חמודי המקורי (צילום: באדיבות אתר קופת חולים כללית)
והילד החמוד של הכללית, כבר הפך למותג | צילום: באדיבות אתר קופת חולים כללית
אהבנו: את התוכן העשיר והמגוון, והניווט הנוח. אתר הכללית מציע שפע כתבות במגוון נושאים, עם דגש על בריאות ילדים ומשפחה. באתר מדריכי תרופות, פענוח בדיקות וכתבות מגזין כמעט בכל נושא אפשרי, מהנקה ועד זריקות עיניים למבוגרים. הפורומים פעילים ומתוחזקים על ידי מומחי הכללית, וגם הניוזלטר מעולה במיוחד.

טעון שיפור: מעט מדי מחשבונים, למה לא תוסיפו עוד?

שורה תחתונה: לכל שאלה תשובה.

 בי אוקיי - כבוד גם לרפואה האלטרנטיבית

beok
לא שכחו את הרפואה המשלימה. בי אוקיי
אהבנו: את השילוב בין רפואה קונבנציונלית לרפואה משלימה. "בי אוקיי" הוא פורטל בריאות הכולל כתבות מגזין בנושאים רפואיים מגוונים, מערכת פורומים ענפה ומדריכים לרוב. העיצוב סביר ומעט מיושן, אבל הניווט נוח וזה העיקר.

טעון שיפור: לצד תוכן רציני ואמין, ישנם גם סקרים, איך לומר, מיותרים משהו.

שורה תחתונה: גורם לנו להרגיש יותר מאוקיי.

infomed - מחלות ותרופות זה כאן

אין תמונה
מנוע חיפוש יעיל בטירוף. אינפומד
אהבנו: את הפרקטיקה. רוצים לדעת מה זו התרופה הזו שרשם לכם הרופא? כאן תמצאו מידע מדויק. מחפשים בית מרקחת קרוב שמקבל מרשמים של קופת חולים מכבי, נגיד? הקלידו במנוע החיפוש. באתר יש עשרות פורומים, מחשבונים ומידע רפואי, ומנועי החיפוש שלו, שתופסים את רוב שטח העמוד הראשי, יעילים ביותר. אז נכון שזה לא סקסי להיכנס לאתר ולקבל לפנים כתבה על סרטן הערמונית, אבל הלו, באתר הזה פשוט יש הכל על בריאות.

טעון שיפור: העיצוב לא משהו אבל נו, כשמסתכלים בקנקן זה נסלח לגמרי.

שורה תחתונה: יעיל ביותר.

מגזין מנטה - גרסת האונליין של המגזין

Menta
מזל טוב לרגל עשור להיווסדו, מה שמגיע מגיע. מנטה
אהבנו: את הטיפול המגזיני בנושאי בריאות, כושר, טיפוח ותזונה. המגזין חוגג עשור להיווסדו, וזוהי הזדמנות מצווינת לפרגן לגרסת האינטרנט שלו. העיצוב יפה ונוח, הכתבות מושקעות ומעודדות אורח חיים בריא, ובסך הכל באמת שאין תלונות.

שורה תחתונה: כיסוי מגזיני ראוי, עם הלך רוח חיובי.

ולפינת האפליקציות: רופא בנייד? למה לא

הקלאסית: WEBMD

האנציקלופדיה הרפואית הניידת תאפשר לכם לקבל מידע רפואי מקיף; רק תזינו את הסימפטומים מהם אתם סובלים, ותקבלו אבחון ומידע על ויטמינים ותוספי מזון, טיפים למתן עזרה ראשונה וגם מידע על תרופות לפי זיהוי צורה וצבע.

המגניבה: SLEEP CYCLE

מה יותר בסיסי מלישון טוב? הנה אפליקציה שמנטרת את תבניות השינה ומעירה אתכם בדיוק בשלב השינה הקלה ביותר, שזהו הזמן המתאים ביותר ליקיצה. כך מתעוררים רעננים ורגועים יותר בהרגשה שהיקיצה הייתה טבעית. איך זה עובד? פשוט מניחים את האייפון בין הסדין למזרון, והנייד שלכם כבר יעשה את העבודה.

הגאדג'טית: AZUMIO

האפליקציה הזאת הולכת צעד אחד קדימה, והופכת את הטלפון הנייד שלכם למכשיר רפואי ממש; האפליקציה מודדת את פעימות הלב כששמים אצבע על עדשת המצלמה, ובאותה דרך היא מסוגלת גם למדוד את רמת לחץ הדם. ויש גם פידבקים וטכניקות להקלה על מתח מיותר. בקיצור, אפליקציה ברגוע.

בתקווה שתמיד תרגישו טוב ותהיו בריאים חבר'ה, ושבמחשב ובאייפון תשתמשו לא לאיסוף מידע על תרופות כי אם בעיקר לצרכי "אנגרי בירדס".