mako
פרסומת

מי צריך גוצ'י? קבלו את הילדים העניים של האינסטגרם

אין להם רכבי פאר או חיות מחמד נדירות, אבל יש להם כנפי עוף והומור עצמי: קמפיין אינטרנטי של רשת המזון המהיר KFC הזמינה צעירים ברומניה להעלות תמונות בהן הם מחקים את ילדי העשירים באינסטגרם. התוצאה מאוד משעשעת

מערכת NEXTER
NEXTER
פורסם:
הקישור הועתק

חשבון הטאמבלר הפופולרי, Rich kids of Instagram – ילדים עשירים באינסטגרם, זוכה לגרסה פארודית מוצלחת למדי: במקום מסוק פרטי - צעצוע עם פרופלור; במקום טבעת יהלום - פלסטר מקושט; במקום ערימת שטרות - אוסף של מטבעות. 

הטרנד החדש, שגם קיבל חשבון טאמבלר משלו, התחיל בעקבות קמפיין של רשת המזון המהיר KFC ברומניה שביקשה להעביר מסר פשוט: אתם לא צריכים להיות עשירים כדי ליהנות מאוכל טוב (אם כנפיים בלתי מזוהות בשמן עמוק זה משהו שאתם מחשיבים כטוב).

במסגרת הקמפיין, KFC הזמינה את הגולשים להעלות גרסאות עלובות לתמונות האינסטגרם של ילדי העשירים, ולתייג אותן עם ההשטאג #distractiepebaniputini, שהמשמעות שלו ברומנית היא: "כיף עם מעט כסף". התוצאה? תמונות שרובנו יכולים להזדהות איתן.

NEXTER​

NEXTER​

NEXTER​

פרסומת

NEXTER​

NEXTER​

NEXTER​

NEXTER​

פרסומת

NEXTER​