משפחתו אביצ'י (טים ברגלינג) מכרה את מרבית קטלוג המוזיקה שלו, 75% למען הדיוק, ארבע וחצי שנים לאחר מותו - בעסקה של "תשע ספרות". כלומר - מאות מיליוני דולרים. הקטלוג נקנה על ידי חברת הבידור השוודית Pophouse Entertainment, ומשפחתו של המפיק המנוח היא זו שתחזיק את רבע הקטלוג הנותר.

לפי דיווח של וראייטי, משפחתו של המפיק והעיזבון שלו יצאו במיזם משותף במטרה כדי "לשמור על מורשתו הבלתי ניתנת למחיקה של אביצ'י", אליה משתייך גם מוזיאון אינטראקטיבי בשטוקהולם הקרוי על שמו של אביצ'י שנפתח על ידי פופהאוס ומשפחתו של המנוח בפברואר האחרון.

"פופהאוס הציגו הצעה קונקרטית וקונספט כיצד לטפל ולשמור על המורשת המוזיקלית של טים למשך טווח זמן ארוך", אמר על העסקה אביו של אביצ'י, קלס ברגלינג, "דרך העסקה הזו אנחנו יכולים להבטיח רווח וכך נוכל לתמוך בנושאים חשובים כמו בריאות הנפש, ורווחתם של צעירים רבים".

מנכ"ל פופהאוס אמר על אביצ'י: "טים לא רק היה אחד מהדיג'יים הטובים ביותר בעולם, הוא היה גאון פרודקטיבי בטירוף, שתמיד הלך בדרכו שלו, ערבב ז'אנרים, אתגר את מוסכמות החברה (דרך מוזיקה) ועשה היסטוריה מוזיקלית. עקבתי אחרי כל המסע שלו, וזה כבוד וגאווה עבורי ועבורנו בפופהאוס, יחד עם משפחתו, לטפח ולהציג את המוזיקה שלו לדורות חדשים של מאזינים ברחבי העולם".

אביצ'י שם קץ לחייו בגיל 28 באפריל 2018. הוא נמצא ללא רוח חיים במוסקט שבעומאן, ולאחר מותו אביו התראיין, שפך אור על החרדות של בנו ומצבו הנפשי לפני המוות: "הוא היה אדם ביישן, לא אחד כזה שנכנס לקשר חדש עם המון אנשים ומתחיל לדבר עם כולם או נואם נאומים". לפי דבריו של אביו אם זה היה תלוי באביצ'י עצמו, הוא כלל לא היה עולה לבמה להופיע. בעקבות ההצלחה של הטראקים שלו, הוא התבקש לעשות הופעות ואז החרדה "הפכה לבעיה אמיתית".