"יד ביד" נמכר לקמפיין של דיסקונט במאות אלפי שקלים
ל-mako נודע כי "יד ביד", שיר הפסטיגל הנוסטלגי משנות השמונים, נמכר לשימוש בפרסומת החדשה של דיסקונט בסכום של כ-350 אלף שקל. פרסום ראשון

בימים אלו בכל מקבץ פרסומות בטלוויזיה מתנגן השיר "יד ביד", שבמקור מזוהה עם השנים הראשונות של הפסטיגל, במסגרת קמפיין של בנק דיסקונט - את השיר מבצעים אנה זק, אילנית, שלומי שבת ודודו אהרון כשלצידם רותם סלע הפרזנטורות של בנק דיסקונט. עכשיו נחשף הסכום בו נרכשו הזכויות לשיר הנוסטלגי.
ל-mako נודע כי זכויות השיר נרכשו על ידי משרד הפרסום אדלר חומסקי ורשבסקי מבעלי הזכויות של כותבי השיר, צאן ברזל מוסיקה בע"מ מבית ארומה מיוזיק, בסכום של 350 אלף שקל. כותבי השיר הם תלמה אליגון-רוז ורוני וייס, והשיר נכתב במקור לפסטיגל 1983. מאז הפך "יד ביד" לשיר הסיום הקבוע של מופעי הפסטיגל בשנותיו הראשונות וחזר גם בשנים האחרונות של המופע, כולל ב-2024.
לאחרונה נרכש עבור קמפיין של בנק דיסקונט שיר אירוויזיון 2025, "אספרסו מקיאטו", מהאמן האסטוני טומי קאש, בסכום נמוך יותר מזה ששולם על "יד ביד" - כ-250 אלף שקל בלבד.
