נועה קירל תחשוף את "יוניקורן", השיר הישראלי לאירוויזיון ב-8 במרץ, את זה אנחנו כבר יודעים. אבל היום נחשפה החגיגה הגדולה סביב השיר וכל האירועים שילוו אותו כחלק מפסטיבל המוזיקה באילת. מהתאגיד לא נמסר שום דבר על השיר עצמו חוץ מזה שהוא "עוסק בהעצמה נשית".

עוד לפני שהקליפ יחשף, ישודר "דרכה של נועה קירל לאירוויזיון", שמתעד את דרכה של נועה מילדותה, דרך הקריירה שבנתה, הפריצה הגדולה, ההכנות למופע בפארק הירקון בתל אביב ועד להחלטתה להשתתף באירוויזיון. מיד אחר כך יוקרן הקליפ של "יוניקורן" ופאנל מיוחד עם כותבי השיר דורון מדלי, מאי ספדיה וינון יהל. בתאגיד מבטיחים מומחי אירוויזיון מכל העולם שיקחו חלק.

נכון לעכשיו "יוניקורן" נמצא בעשירייה הראשונה - למרות שספג ירידה קלה בדירוג - בהימורים הרשמיים לאירוויזיון. רגע האמת יהיה אחרי שכל השירים יחשפו, אבל אחרי שישמעו את השיר הישראלי אפשר יהיה לדעת מה באירופה חושבים עליו דרך טבלת ההימורים.

"זה פסיכי, אין לי איך להסביר את התחושה", סיפרה אתמול בבוקר לחדשות הבוקר, "זה מרגש אבל גם הרבה אחריות על הכתפיים. זה מלחיץ. אני לוקחת את זה בפרופורציות, אבל מתרגשת מזה. הבנתי שזה מאוד נדיר וזה בדרך כלל לא קורה. בגלל שכבר עכשיו אנחנו ממוקמים במקום גבוה והשיר עוד לא יצא, יש עוד כמה שירים של מדינות מאוד חזקות כמו שבדיה לדוגמה, שהשיר שלהם עוד לא יצא, דברים יכולים להשתנות ולזוז, ועד הרגע האמיתי שמה, בליברפול, אי אפשר באמת לדעת מה קורה. יכול להיות שזה יירד ויעלה וזה מלחיץ".

נועה קירל תבצע את "יוניקורן" בחצי הגמר הראשון של האירוויזיון שיתקיים ב-9 במאי, חצי הגמר השני יערך ב-11 במאי והגמר הגדול יתקיים בליברפול ב-13 במאי.