עוד לפני שהשיר הישראלי לאירוויזיון "יוניקורן" יצא, נועה קירל וישראל מככבים בהימורים לתחרות האירופית. לפי אתר ההימורים הרשמי, ישראל במקום השביעי וחלק מסוכניות ההימורים ממקמים אותנו אפילו במקום החמישי. נועה מודה הבוקר בחדשות הבוקר שגם היא לא מבינה איך זה שהיא ממוקמת כל כך גבוה: "זה פסיכי, אין לי איך להסביר את התחושה. זה מרגש אבל גם הרבה אחריות על הכתפיים. זה מלחיץ. אני לוקחת את זה בפרופורציות, אבל בטח, מתרגשת מזה. זה נדיר. זה באמת לא קורה".

כמה את מוכנה? כמה מרגישה שזה שם?
"עוד לא, יש עוד דרך. אני פרפרקציוניסטית, אף פעם לא ארגיש שזה מושלם 100%. רק אולי אולי אולי כשנגיע לשם. כן התחלנו לעבוד על הנאמבר, הריקוד, הכוריאוגרפיה. עכשיו מדברים על תלבושת. זה ממש בהתהוות וזה מאוד מרגש, כי זה קורה. תחשוב שידעתי על האירוויזיון לפני שמונה חודשים, זה היה נורא רחוק, הראש שלי עוד לא היה שם בכלל - פתאום זה מתקרב וזה עוד שנייה קורה, סף הריגוש עולה ועולה ועולה כל יום. היום בבית עלינו במקום החמישי בדירוגים, עוד לפני שהשיר יצא, זה פסיכי. אני באורות".

"לא יודעת להסביר. הבנתי שזה מאוד נדיר וזה בדרך כלל לא קורה, זה מאוד מרגש אבל גם מלחיץ. בגלל שכבר עכשיו אנחנו ממוקמים במקום גבוה והשיר עוד לא יצא, יש עוד כמה שירים של מדינות מאוד חזקות כמו שבדיה לדוגמה, שהשיר שלהם עוד לא יצא, דברים יכולים להשתנות ולזוז, ועד הרגע האמיתי שמה, בליברפול, אי אפשר באמת לדעת מה קורה. יכול להיות שזה יירד ויעלה וזה מלחיץ".

להיות נציג של מדינה שלמה זה אף פעם לא פשוט, כשמוסיפים לזה את הציפייה מבחינת המהמרים והאופי הישראלי של "הכל או כלום" - זה מובן אם נועה בלחץ. "בדיוק לפני יומיים ככה חשבתי מה יקרה אם אני לא אהיה מרוצה מהמקום שאגיע אליו בתחרות ואיך אקבל את זה", שיתפה, "אני גם תחרותית וגם הישגית, בגדול אני באה באווירה של לייצג את המדינה שלי וגם ליהנות, לעשות מזה פאן וחוויה בלתי נשכחת".

אבל גם כשהיא מנסה להרגיע את עצמה, אי אפשר להוציא את ה"פנתרה" מתוך נועה: "ברור שאני רוצה את המקום הראשון, ואם לא את הראשון אז בין השלושה הראשונים או החמישה הראשונים, אבל חשבתי מה יקרה אם זה לא יקרה ואיך אני אגיב מזה, אבל גם מהכישלונות לומדים ואני מקווה שיהיה בסדר. זה מלחיץ, כן, לא אשקר. זה מה שאני תמיד אומרת. אני באה ליהנות ולייצג את המדינה שלי וגם אם זה לא יהיה מקום ראשון, או בחמישייה הראשונה, העיקר שבאתי ועשיתי את זה. אני באה ליהנות, זה הכי חשוב לי, לשחרר טיפה מהלחץ".

את עדיין כל כך עמוסה או שפינית לעצמך את הימים?
"יש כל מיני פרויקטים אבל הדבר המרכזי זה האירוויזיון, פינינו כמעט הכל לטובת האירוויזיון. אני כל יום עושה משהו שקשור לזה, אם זה לעבוד על הנאמבר, לחשוב על התלבושות, להיפגש, לדבר, להבין מה קורה על הבמה. אלה שיחות מאוד קריטיות דווקא עכשיו, להחליט בעצם מה יקרה על הבמה, איך הנאמבר שלי ייראה, אנחנו עובדים על הקליפ במקביל, על השיר כל הזמן, אז אני כל היום עסוקה סביב האירוויזיון אבל זה מרגש, כי תכף השיר יוצא ב-08.03, ותכף זה מתקרב וקורה ואנשים יישמעו את השיר, זה ממש אמיתי כבר, זה נהיה אמיתי".

תני ספויילר, עצם... מה הולך להיות בשיר?
"אני חתומה על סודיות ברמה גבוהה, אסור לי להשמיע את זה למי שלא חתם על סודיות. הסביבה הקרובה, המשפחה, שמעו - מאוד אוהבים, זה שיר מאוד מיוחד, יש בו גם צדדים שלי שעוד לא ראו, גם קטעים מאוד קליטים, גם איזשהו קטע אחד בסוף שהוא מיוחד, אני מקווה שיאהבו את זה כמו שאני אוהבת את השיר הזה. יש בסוף קטע מגניב".