8.3.2023 - זה התאריך שבו "יוניקורן" של נועה קירל וישראל ייחשף. אנשי כוכבת הפופ הישראלית הודיעו בשעות האחרונות שכחודשיים לפני חצי הגמר הראשון באירוויזיון 2023 כולנו ניחשף לשיר בפעם הראשונה. שלשום, ניסינו שלא להתרגש אבל לא הצלחנו, כשראינו שישראל ממוקמת במקום השמיני בהימורים הרשמיים לאירוויזיון, שיתקיים בליברפול.

אוקראינה עדיין במקום הראשון בהימורים עם 24% לזכייה - לא נעים להודות, אבל הרבה בזכות המצב המדיני מול רוסיה. אחריה שוודיה עם 10%, נורווגיה, שבחרה בשבוע שעבר את אלסנדרה מלה ו-Queen Of Kings (שהזכיר לנו את התקווה) עם 8% לזכייה, פינלנד עם 6%, בריטניה, איטליה וצ'כיה עם 4% וישראל ונועה קירל, שמקדימות את צרפת והולנד בעשירייה הראשונה.

בשבועיים האחרונים נעשו כבר לא מעט בחירות של נציגים באירופה. באיטליה, שכאמור ממוקמת במקום השישי, הכוכב המקומי מרקו מנגוני, ניצח בפסטיבל סן רמו והודיע בשעות האחרונות שהוא יממש את זכותו לייצג את מדינת המגף באירוויזיון 2023 בליברפול.

נועה קירל, מאי ספדיה, דורון מדלי וינון יהל (צילום: יחסי ציבור)
נועה קירל, מאי ספדיה, דורון מדלי וינון יהל | צילום: יחסי ציבור

בראיון למגזין סוף השבוע של mako בספטמבר האחרון היא הודתה"אני חושבת שהכי מפחיד זה לא לעלות לגמר. זה נורא-נורא מפחיד, זה באסה. ברור שהדבר שאני רוצה זה לזכות, כי אני תמיד אוהבת להיות מקום ראשון ומאוד כיף לנצח, אבל אני לא מסתכלת רק על זכייה. אני מסתכלת באמת על לתת הופעה טובה שלא ישכחו".

בראיון נוסף למגזין סוף השבוע של mako, מדלי הודה שהוא לא חוזר בכל מחיר בשביל לקחת חלק ביצירת שיר ישראלי נוסף: "אני בגדול סיימתי את חלקי באירוויזיון, בסביבה שלי ובתעשייה יודעים את זה. הייתי בתחרות שש פעמים, ב-2018 ניצחנו, עשיתי את שלי. אם אני חוזר לשם, אני צריך שייצא לי מזה משהו".