חוץ מסוד הגרעין, "יוניקורן" נחשב כרגע לאחד מסודות המדינה השמורים ביותר. ל-mako מוזיקה נודע הבוקר שהשיר, איתו נועה קירל תייצג את ישראל באירוויזיון ואמור להיחשף רק ב-8 במרץ, דלף. למרות שאנשי התאגיד ניסו להימנע בדיוק מהמצב הזה - הקלטות של השיר רצות בקבוצות וואטסאפ וטלגרם בשעות האחרונות.

עוד לא ברור אם מדובר רק בסקיצה של "יוניקורן" או בגרסה הסופית שאמורה להתבצע על במת האירוויזיון, אבל לפי גורמים ששמעו את ההקלטה מדובר ב"שיר שנועה הולכת לבצע באירוויזיון, מקסימום נעשו שינויים קלים - אבל זה השיר".

חשוב לציין, שמהרגע שהשיר עשה את דרכו לרשתות, יש כאלה שמציעים אותו למכירה, לגופי תקשורת המעוניינים לשלם על מנת לפרסם אותו, בארץ וגם בחו"ל, אבל בינתיים זה טרם קרה. יש לציין כי הדלפה מהסוג שווה אלפי דולרים לפי ההערכות. כמה שעות לאחר הפרסום כאן ב-mako, נועה העלתה לחשבון הטיקטוק שלה קטע קצר מהשיר.

@noakirel Are you ready ? #unicorn I’m waiting for your dances !!! #אירוויזיון2023 #eurovision2023 ♬ Unicorn - Noa Kirel

קירל הודתה בעצמה רק לפני כמה ימים שאסור לה לחשוף אפילו מילה מהשיר, מאחר והיא חתומה על הסכם סודיות "ברמה הגבוהה ביותר". "אסור לי להשמיע את זה למי שלא חתם על סודיות", סיפרה קירל, "הסביבה הקרובה, המשפחה, שמעו - מאוד אוהבים, זה שיר מאוד מיוחד, יש בו גם צדדים שלי שעוד לא ראו, גם קטעים מאוד קליטים, גם איזשהו קטע אחד בסוף שהוא מיוחד, אני מקווה שיאהבו את זה כמו שאני אוהבת את השיר הזה. יש בסוף קטע מגניב".

מעבר לעובדה שמדובר בפדיחת ענק של תאגיד השידור שאחראים על האירוויזיון השנה, הדלפת השיר פוגעת בתוכנית התאגיד לחשיפת השיר בשבוע הבא. "יוניקורן" אמור להיחשף ב-8 במרץ בפסטיבל המוזיקה שיתקיים באילת עם יום משדר מיוחד בכאן 11. השידורים כוללים את "דרכה של נועה קירל לאירוויזיון", סרט שמתעד את דרכה של כוכבת הישראלית מילדותה, דרך הקריירה שבנתה, הפריצה הגדולה, ההכנות למופע בפארק הירקון בתל אביב ועד להחלטתה להשתתף באירוויזיון. ולאחר מכן ופאנל מיוחד עם כותבי השיר דורון מדלי, מאי ספדיה וינון יהל.