אור טרגן, זוכה "כוכב נולד 10", הגיע לתוכנית "מאמאלנד" בערוץ 24 כדי לבצע את שירו החדש "שנייה לפני". בראיון חשף שהוא עומד לשרת בלהקה צבאית: "האופציה הראשונה שלי היתה ללכת לקרבי, אבל דברים משתנים, הכיוון השתנה, כי אני לא רוצה לוותר על המוזיקה".

על האלבום שלו הוא מספר: "אורי זך מפיק. ניש כל מיני כותבים ומלחינים וגם אני כותב ומלחין. אחרי הגמר חיפשתי כיוונים ומפיקים, התייעצתי עם המון אנשים. אורי בן אדם מדהים, וכיף איתו, אבל לא מירי מסיקה שידכה לי אותו".

"יש לי חופש מאוד גדול באלבום הזה כי הוא שלי, אני בסופו של דבר אשיר את השירים. 'טדי' עוזרים לי מאוד הם מאוד מאחורי, עזרו לי לחפש מפיק וחומרים, אבל לי יש תמיד את המילה האחרונה".

"הזכייה שלי ב'כוכב נולד' היתה הפתעה לשופטים"

טרגן נזכר ב"כוכב נולד": "טעמתי מהכל, הודחתי וחזרתי ב'גלגל הצלה', אבל לא היה לי זמן לעכל, כי הודחתי ומיד חזרתי, ובסוף זכיתי. כל 'כוכב נולד' זו חוויה לחיים, אבל הזכייה היתה רגע מטורף".

"הזכייה שלי היתה הפתעה לשופטים. אני כל העונה הועמדתי להדחה, הייתי מתחת לקו האדום כל העונה בכל ביצוע. לא הבנתי למה וזה ביאס אותי. עד שהגיע שלב שהתרגלתי לזה. בסוף כבר כשהיו אומרים שאני מועמד להדחה ההורים שלי היו צוחקים".

על הביקורת של השופט משה פרץ, שטען שהוא מזייף אומר טרגן, שהיה אז בקושי בין 17: "היה ויכוח מאוד גדול. הם התווכחו ביניהם איזה חצי שעה ואני עומד שם ומתרגש. משה אמר שהסלסולים לא מדוייקים".

כוכב ב"שמיניה"

במקביל למוזיקה הפך אור טרגן לכוכב הסדרה "השמיניה": "הגעתי למשחק במקרה, לא חשבתי על זה. גילי כמה זה כיף, אבל זה גם קשה. מצד שני אני מגלה כשאני יוצא לרחוב שכולם רואים 'השמיניה', כל הילדים, זה מדהים. זה כיף כי זה בא מאהבה, הם אוהבים אותך".

נשות "מאמאלנד" לא ויתקו לטרגן על חיי החברה שלו, והוא סיפר שהכיר מישהי לפני שזכה ב'כוכב נולד', הם הפכו לחברים אחרי הזכייה שלו ונפרדנו אחרי שמונה חודשים".