מתמודדי "כוכב נולד" מולי בכר, תהל שוהם ואדיר גץ הגיעו לאולפן רשת ג', לתוכנית מיוחדת אותה הגישו עופר נחשון והמגישים האורחים לירון לב ורותם ואחניש. שלושת המתמודדים ביצעו בתוכנית את שלושת השירים המקוריים עמם הופיעו באודישנים לתוכנית, ומולי בכר גם חשף מדוע התעלף באודישן.

"אנחנו חברים טובים כבר הרבה שנים וככה הגענו להיות שותפים בדירה", סיפרה תהל שוהם בת ה-22 וחצי על השותפות בינה לבין מולי בכר בן ה-26. "הגענו לאודישנים יחד ולמזלנו שנינו עברנו. שנינו אוהבים לשיר והשכנים שלנו סובלים מזה הרבה כי אנחנו שרים המון בבית ביחד". "תהל נותנת לי טיפים לשירה", הוסיף מולי. "היא מאוד מוכשרת ואני ממש אוהב לשמוע את השירים שלה".

תהל: "ואז מולי שתה חצי בקבוק"

"אנשים ממש דואגים לי אחרי שראו אותי מתעלף בטלוויזיה", אומר מולי. "הם ממש דואגים ומתקשרים לשאול לשלומי. בשבת הייתי בים ובא אלי מישהו והתחיל לשאול אם התעלפתי מהתרגשות. אז יש מצב שזה מהתרגשות אבל אני לא כל כך בטוח, כי לפני האודישן היינו מאוד לחוצים ותהל אמרה שאולי ניקח כמה טיפות של תרופת הרגעה".

"ואז מולי שתה חצי בקבוק", אומרת תהל. "והוא עוד אומר לי 'תהל, אבל זה לא משפיע עלי', ואני אומרת לו 'מולי, אתה שותה יותר מדי', והוא עונה לי 'אבל זה טבעי, זה טבעי, זה בסדר'". אחרי הראיון ביצעה הושמע במלואו השיר המקורי של תהל שוהם "ליפול".

מולי בכר: "אמא שלי התרגשה מאוד"

בהמשך התוכנית הושמע השיר המקורי של מולי בכר "אמא אני כאן", שלדבריו מילותיו מדברות בשם עצמן. "צריך אומץ בשביל לשיר את השיר הזה באודישנים", אומר מולי, אבל הייתי שלם עם הבחירה שלי ופשוט באתי. זה גם אמיתי וזה גם משהו שבא מהלב, סיפור כזה. אמא היתה בחוץ והתרגשה מאוד והציצה פנימה".

גם אדיר גץ התארח באולפן רשת ג' וסיפר כי קיבל מחמאות רבות על שירו המקורי "הבחור הביישן על הפסנתר", אותו ביצע באודישנים. "יצאתי מהאודישן בהרגשה מאוד טובה, כי רציתי להביא את השיר המקורי, יותר מאשר לשיר, ועשיתי את זה ואני מבסוט שהתגובות היו מאוד טובות", אמר. "זה יותר מסוכן לבצע שיר מקורי כי זה לא שיר שאוהבים, זה לא שיר שמכירים, זה משהו שלך, אתה נטו, הלחן, המילים".

אדיר גץ: "קיבלתי פניות מזמרים מפורסמים שרצו את השיר שלי"

עוד אמר גץ: קיבלתי פניות מכל מיני גורמים שרוצים את השיר שלי, חלקם זמרים מאוד מפורסמים, אבל הם יכולים להמשיך לרצות, השיר הוא שלי.

>> מי באמת מתאים לנבחרת? ביקורת על האודישנים; ביקורת על תהל ומולי; ביקורת על אדיר גץ