נינט, פסטיבל ערד 2 (צילום: סיון פרג')
תעשו כבוד לרוקרית. נינט בהופעה | צילום: סיון פרג'

נינט טייב ממשיכה בימים אלה בסיבוב הופעות ברחבי הארץ עם המופע המדובר, בו היא מבצעת את מיטב שירי האלבום "קומוניקטיבי", לצד שירים מאלבומה הקודם כמו "היא יודעת", וגרסאות כיסוי לשירים נבחרים, כמו "הללויה" של לאונרד כהן ו"איך לפעמים אני" של מאיר אריאל. בהרכב הנגנים שמלווה אותה נמצאים, בין היתר, ברוך בן יצחק ומרק לזר, חברי להקת "רוקפור".

מהאלבום "קומוניקטיבי", בו היתה נינט שותפה לכתבה, להלחנה ולעיבודים יצאו הסינגלים "אם אני אלך", "מדברים", "הכלה", ו"אולי בחגים".

לכבוד המופע של נינט שיערך מחר (רביעי, 5.5) במועדון ה"בארבי" בתל אביב משתפת נינט במה שכרגע מתנגן אצלה, באוזן, במחשב ובמערכת הסטריאו. מעין תמונת מצב של הבחירות המוזיקליות העכשוויות שלה.

קרן אן והידיד האיסלנדי

השיר הראשון הוא "La Ballade of lady and Bird" של "Lady & bird", הפרוייקט של קרן אן עם בארוי יוהנסון, סולן הלהקה האיסלנדית "bang gang". "העיוותים על הקול מחדדים את העצב שעולה כששומעים את השיר הזה", אומרת נינט. בהחלט אחד השירים היפים שנכתבו".

"רכבת הרים בבטן"

השיר השני הוא "Innocent son" של להקת "Fleet Foxes" מהאלבום "Sun Giant". "זה שיר שעושה לי רכבת הרים בבטן", אומרת נינט, "מפחיד עד כמה שהוא יפה".

האמנות של רוקפור

השיר השלישי שבחרה נינט הוא "הגביע הקדוש" של להקת "רוקפור" שחבריה היו שותפים בהקלטות אלבומה ומופיעים איתה על הבמה. השיר מופיע באלבום החדש של רוקפור שיצא השבוע. נינט בחרה להגדיר אותו במילה אחת: "אמנות".

 

>> אוהד חיטמן יארח את אחיו ואחותו במופע "טריו חיטמן", ובלי שירים של הדוד עוזי