רוני דלומי פרומו 1 (צילום: רונן אקרמן)
אחות קטנה. רוני דלומי | צילום: רונן אקרמן

הערב, סוף סוף, חוזרת אלינו "האח הגדול", עם דיירים חדשים, מנחים אהובים, בית אחד גדול ולא מעט הפתעות (שששש...). מה שבטוח זה שבשלב מסוים דיירי הבית ישכבו לישון, ויקומו בבוקר (בשעה מאוחרת יחסית) ומי שידאג להשכים אותם מדי בוקר יהיה כמובן "האח הגדול" בכבודו ובעצמו, בעזרתו של "שיר בוקר".

כבר די הרבה זמן חלף מאז הפעם האחרונה בהם הושמע בבית שיר השכמה, ובזמן הזה הצטברו לא מעט להיטים, אותם היינו שמחים לשמוע במהלך העונה כ"שירי בוקר" - לא חייבים בשבוע הראשון. אז אח גדול, תתחיל לרשום בבקשה.

רוני דלומי - "תן"
איכשהו, הקול הזך של רוני דלומי, הזוכה של העונה הקודמת של "כוכב נולד", הוא בהחלט משהו שהיינו שמחים להתעורר לצדו. הקצב של השיר הזה מידבק, ויעיר מתרדמתו אפילו את הדייר הישנוני ביותר. ומה מתאים יותר מלהתחיל יום חדש בבית האח הגדול מאשר מילים כמו "תן לי את הצוהר לראות את כל הזוהר, שבא להאיר את דרכי,
כי כבר החושך, סוגר לי את הדלת, חומק שוב לתוך מיטתי / תן לי מחר בו אוכל שוב להחזיר על הזמן, שהיה בי סגור / תן לי מחר בו אוכל לשנות את הכל, תן לי לכתוב מחדש את סוף הסיפור".

מי תהיה "נערת קליפורניה" של הבית?

קייטי פרי בשיער כחול (צילום: Jason Merritt, GettyImages IL)
מזכירה לנו את אלין. קייטי פרי | צילום: Jason Merritt, GettyImages IL

קייטי פרי - California Girls
אל תכעסו עלינו, אבל כשאומרים לנו "האח הגדול" אנחנו חושבים על אלין לוי - סוג של קייטי פרי מקומית (אבל מתוקה) - משהו בלונדיני שמקפץ עם ביקיני ורוקד ריקוד טיפשי וחמוד. חוץ מזה - דיסקו תמיד עובד כדי להרים אנשים מהמיטה בבוקר, אז למה שבבית האח הגדול זה יהיה אחרת.

דודו אהרון - "תגידו לה"
אחרי הרומן הלוהט בין סער לאיילה והזוגיות האמיצה של מעיין ומוטי חודדה, אנחנו כבר מאוד מאוד סקרנים מי יהיה הזוג של העונה הקרובה בבית "האח גדול". אבל בשביל שיהיה זוג צריך גם לחזר אחד אחרי השני (או "להתחיל", אם תרצו). ולא כולם שמו לב - אבל הלהיט הענק הזה של דודו אהרון הוא שיר על בחור שמת לחזר אחרי אהובת ליבו. מה יותר טוב מלהתעורר איתו לבוקר של אהבה.

שליפתי - "על אורנה דץ"
הומור זה דבר חשוב בבית האח הגדול, ואין כמו חיוך מרוח על השפתיים כדי לפתוח יום חדש בבית. אנחנו מצפים מהאח לזרום עם הקטע, לוותר על להיט הדאנס הצפוי "Alorse On Danse" של הצרפתי Stromae, וללכת על הגרסה המקומית של שליפתי. ומי יודע, אולי זה יגרום לאורנה דץ האמיתית לנטוש את עמדת המחה בערוץ 24 ולבקר בבית.

איך קמים אחרי ששותים בלילה בחצר?

אפרת גוש השקה 3 (צילום: נועה מגר)
תרופה להאנגאובר. אפרת גוש | צילום: נועה מגר

אפרת גוש - "אה אה אה... אהבה"
אתם מכירים את הבקרים האלה בבית האח הגדול, אחרי שבלילה היתה מסיבה וכולם התחרעו על בירות כאילו אי מחר. התוצאה היא בעיה קשה לקום בבוקר וכמובן כאבי ראש. בשביל זה המציאו את אפשרת גוש ואת השיר הזה, המנון היקיצה מהאנגאובר, שגניב דווקא לצחצח איתו שיניים.

שאקירה - "Waka Waka"
אין לנו מושג כמה אוהבי כדורגל יהיו בבית, אל בטוח שיהיו כאלה שצפו במונדיאל האחרון ורקדו בטקס הפתיחה עם הלהיט הענק הזה של שאקירה, ששרה בפשטות: "קומו קומו". אז קומו קומו דיירים ותתחילו בוקר שכולו מוזיקת עולם מעוררת, ותיזהרו שם עם בעיטות הבננה, הא?

אברהם טל - "מחוזקים לעולם"
"הימים כל כך יפים, הלילות של החורף הזה, מזכירים לי ימים קסומים". הרבה לילות של חורף וימים קסומים צפויים לעבור על דיירי בית האח הגדול. תדמיינו אותם קמים בבוקר, כולם יחד, ומתחבקים יחד עם השיר הזה, ואז יוצאים יחד החוצה, מחוזקים לעולם.

ג'סטין ביבר הופעה 2 (צילום: Bryan Bedder, GettyImages IL)
עד שהוא יגיע הם כבר יהיו בחוץ. ג'סטין ביבר | צילום: Bryan Bedder, GettyImages IL

ג'סטין ביבר - "Baby"
נדמה כאילו צופי "האח הגדול" עודים להתחלק לשני חלקים מאוד ברורים כשהשיר הזה יושמע (אם יושמע) באחד הבקרים בבית האח הגדול - אלה שיגבירו ווליום ויקרעו את האוזניים עם ערוץ 20, ואלה שילחצו על כפתור המיוט. ככה זה כשאתה כוכב פופ בינלאומי - יש כאלה שחולים (חולות) עליך, ויש כאלה שלא מסוגלים לסבול אותך.

מאור דניאל - "לכי תספרי לכולם"
הלהיט של מאור דניאל אומנם קצת "כבד" מדי בשביל לפתוח איתו בוקר חדש, אבל אולי מבין הדיירים יימצא מעריץ או תימצא מעריצה שלו שיבקשו את השיר הזה במיוחד, והאח הגדול יענה לבקשה. אותנו הוא מגניב, אז החלטנו לבקש אותו בעצמנו. האח הגדול עבדאי? אולי.

לקום עם היופי הקיטשי של קולדפליי

קולדפליי - "Christmas Lights"
ב-25 בדצמבר 2010 יחגוג העולם הנוצרי את חג המולד - הולדת ישו הנוצרי. אולי למרבית דיירי בית האח הגדול זה לא אומר הרבה (אלא אם כן יהיה ביניהם מישהו נוצרי), אבל סביר להניח שגם הם ירגישו באותו יום סוג של תחושה מיוחדת. השיר הזה של קולדפליי כל כך יפה (והכי קיטשי!), שנראה לנו ראוי להעיר איתו את הדיירים באותו בוקר קסום. חג אח גדול שמח לכולם.

>> נינט בראיון חושפני; אלירז וסיון קליין בצילומי הקליפ של אדיר גץ