אין תמונה
להקת חינוך, "את הבית", עטיפת האלבום

להקת חיל חינוך הצבאית מוציאה את האלבום החדש "את הבית" הכולל 12 שירים, שמונה שירים חדשים וארבע גרסאות כיסוי. כמו כן כולל הדיסק צמד קליפים - "אלייך" ו"את הבית", שראה אור לראשונה ביום העצמאות 2010, לפני כשנה וחצי.

משי קלינשטיין במדים (צילום: ערן לוי)
נומי נא. משי קלינשטיין | צילום: ערן לוי

זוהי הפעם הראשונה מזה זמן רב שלהקה צבאית מוציאה אלבום חדש עם שירים מקוריים, והם: "את הבית", "להיות שם", "גבעת הרקפות", "עד שתהיה מאושר", "לדבר", "אלייך" ו"העיקר שאוהבים".

את השירים החדשים יצרו עבור הלהקה כמה מהיוצרים המצליחים בארץ: רמי קליינשטיין, סמדר שיר, דור דניאל, יוסי גיספן, נורית הירש, נועם חורב, תומר הדדי, לי בירן ועוד.

רוני דלומי יחצ חיל חינוך (צילום: ערן לוי)
רב טוראי רוני דלומי | צילום: ערן לוי

בנוסף מבצעת הלהקה 4 גרסאות כיסוי - "שובי לביתי" של הפרויקט של עידן רייכל" (עידן רייכל הוא בוגר הלהקה מחזור 1995), "הבלדה על חדווה ושלומיק" של מירי אלוני (שהלחין יאיר רוזנבלום ז"ל, גדול המלחינים ללהקות הצבאיות), "חורף 73" גם הוא של להקת חיל חינוך במקור, ו"צליל ענבלים" של ישי לוי, שזוכה לביצוע של סמל שחר חסקי, המתארח באלבום.

את השירים הפיקו מוזיקלית ליבי (סמל ראשון לי בירן) וסמל ראשון לורן פלד. את כלי המיתר ואת "חורף 73" ו"גבעת הרקפות" עיבד ניב תואר. כל הנגנים בכל השירים הם חיילים מענף התרבות של חיל החינוך והנוער.

האזינו מתוך האלבום החדש לשלושה שירים:

משי קלינשטיין, בתם של ריטה ורמי קלינשטיין, בדרגת טוראי, המתארחת באלבום ומבצעת את השיר "נומי נא", שכתבה נורית בת-שחר צפריר, שגם הלחינה עם דורון בן-עמי.

רוני דלומי, זוכת כוכב נולד 7 בדרגת רב-טוראי, המתארחת גם היא באלבום ושרה את "לדבר", שכתב יוסי גיספן והלחין תומר הדדי, בוגר הלהקה.

וחברי "להקת חינוך" ששרים את "גבעת הרקפות", שהלחינה נורית הירש לפני שנים רבות למילים של אהוד מנור ז"ל.

כל ההכנסות ממכירת הדיסק החדש הן לטובת האגודה למען החייל ולרווחת חיילי צה"ל.

אין תמונה
משי קליינשטיין