צביקה הדר, המנחה הגדול של "כוכב נולד" בכל עונותיה של התוכנית, יופיע ביום חמישי הקרוב בפסטיבל הפסנתר בתל אביב. במופע מיוחד יחשוף הדר לראשונה שירים אישיים, אותם כתב והלחין לאורך השנים.

"אני מופתע מהיכולות שלי לנגן ולשיר", אומר צביקה הדר, "זה תמיד היה, בבית, ובחדרי חדרים בין חברים. עברו כמה שנים שאני מנגן ושר וחשבתי שהגיע הזמן לצאת עם זה החוצה. כל השנים שמרתי את זה בבטן, הפסנתר מלווה אותי מגיל נורא צעיר. תמיד שרתי וניגנתי ושמתי בצד, 'העניין של 'כוכב נולד' עוד יותר הרחיק את זה ממני, כי הרזומה שלך לא עומד לצדך ואז יגידו שאני גם רוצה להיות 'כוכב'".

"אבל זה בא ממקום אחר לגמרי", אומר הדר. "אני לא זמר, אני מבצע את השירים שלי. כתבתי לחנים, מילים כתבו לי דורון מדלית ועדית פאנק לדיסק שכבר מוכן שאני שומר אותו במגירה אחרת".

"אני מכירה את צביקה כמה שנים יש לו שמיעה מדהימה, הוא יכול לפרק אקורד מקילומטר", אומרת מרגול שמצטרפת לדיון כשופטת. "שמעתי קטעים שהוא שר תוך כדי כוכב. הוא זמר בן זמר. הוא השמיע לי את הדיסק בנסיעה לצפון ונתתי לו עצות, הערתי לו הערות של זמרים".

"אבל", מוסיפה מרגול, "מה שהוא שר היום זה שמינית מהיכולת הווקאלית שלו. יש לו קול רועם וחזק, אבל כאן הוא שר בהגשה אישית, בזמן שיש לו קול ענק. אני כבר מתה לשבת שורה ראשונה ואני אדפוק לו מבט כמו שהוא עושה לי בהופעות שלי".

"אני קודם השמעתי לשופטים של 'כוכב נולד'", אומר צביקה. "אני חייב לומר שזו הגשמת חלום להגיע לאולם ושיבואו לראות אותי. חשבתי שפסטיבל הפסנתר זו הבמה שתחזיר את השירים קרוב לאיפה שנכתבו, אולי זה ייתן לי אומץ לצאת החוצה עם הדיסק".

רונה קינן עונה לרענן שקד בראיון לפני פסטיבל הפסנתר