makoland

שברו לנו את הלב: הזוגות שהכי אהבנו

אמנם זוגות שחיים באור הזרקורים לא נוטים לשרוד הרבה, הרי לאהבה שמלווה בפפראצי יש חיי מדף קצרים, אבל יש זוגות שהפרידות שלהם פשוט שברו לנו את הלב. קבלו רשימה של חמש הפרידות הכי כואבות של סלבס צעירים בשנים האחרונות

איליה ברבנר | מקולנד | פורסם 07/10/10 17:06
ברית אורן פלדמן דון לני גבאי ויפתי גבאי ויפתי בזמנים טובים | צילום: שוקה כהן

אולפני ערוץ הילדים, כך מסתבר, מספקים שירות שידוכים לא רע עבור מנחיו. דון לני גבאי הגיעה לערוץ כשחקנית עם רזומה של חנונית מגניבה ב"השמינייה", ופגשה שם את הזמר יפתי קרזנר, שכבר היה מנחה ותיק יחסית שמפתח קריירה מוזיקלית. אנחנו לא יודעים בדיוק איזה טריקים יפתי לימד את דון בערוץ, אך עד מהרה הספיקה גבאי להיפרד מהחבר הקודם ולהכנס לזרועותיו של החבר החדש.

במשך שנתיים של זוגיות סיפק לנו הזוג הנוצץ שלל תמונות מזוגיות מלבבת, מעבר לדירה משותפת, טיולים בכל העולם, צילומים של דון לקליפ של יפתי ועזיבה שלו את הערוץ. אולי הייתה זו העובדה שהפסיקו לעבוד יחד, ואולי משהו אחר, אך השבוע התבשרנו שהזוג הפוטוגני מפרק את החבילה - ולא יכולנו שלא לחוש צביטה בלב.

יון תומרקין ועמית פרקש - אירוע חצויה, עונה שניה   תומרקין ופרקש בחצויה | צילום: אלעד דיין

לרגע מסויים בנצח היה נדמה כי יון תומרקין ועמית פרקש הם הזוג הכי מוצלח שייצרנו כאן - צעירים, יפים ומוכשרים, פסגת החלום הישראלי אחרי 60 שנות קיום, ממש רוברט פטינסון וקריסטין סטיוארט ציוניים.

תומרקין ופרקש נפגשו על הסט של דרמת הערפדים הלוהטת "חצויה". באותם ימים ליון תומרקין כבר היה עבר עשיר בעולם המשחק, לאחר שגיל 12 השתתף בסדרה "הילדים מגבעת נפוליאון" והמשיך ל"האי" ו"חשופים", בעוד עמית פרקש עשתה את צעדיה הראשונים ב"הייסקול מיוזיקל".

מיד עם תחילת הצילומים פרצו שמועות על רומן כאש בשדה קוצים, או במקרה שלהם - בשדה ניבים. בהתחלה היה נדמה כי לא מדובר ביותר מרומן שנועד לקדם את הסדרה, אך עם הזמן הבנו שמדובר בזוגיות אמיתית וממש ממש, אבל ממש, לוהטת.

תקופה ארוכה התעקשו יון ועמית לשמור על ערפל כבד ומסתורי סביב זוגיותם, וכשהסכימו סוף סוף להוריד אותו לא הצליחו להחזיק יותר מדי זמן יחד, דבר שלא ממש מנע מהם להצטלם לשער זוגי ב"פנאי פלוס" או לקדם יחד את העונה השניה של הסדרה. אך גם אחרי כל התלאות האלו, עמוק בלב אנחנו עדיין מקווים לראות אותם חוזרים ומביאים ילדים יפים, מושלמים ומוצצי דם בדיוק כמוהם.

אין תמונה סיירוס. נפרדה יפה

כמו הזייה תחת שמש המדבר, כך היו גם יחסיהם של מיילי סיירוס וניק ג'ואנס - קצרים, מהירים ולא מובנים, ומהרגע שחלפו לא ברור אם היו אי פעם אמת או שמא רק חיזיון-תעתועים.

כשהיו בני 15, במהלך מסע הופעות משותף, התלהטו הרוחות בין מיילי סיירוס לאח הצעיר לבית ג'ונאס. הם התחילו לצאת, ניסו לשמור על הסיפור בסוד, אך לא היו יותר מדי טובים בשמירת סודות, שכן תוך זמן קצר נשיקה ידידותית שנתנה לו על הלחי עוררה גל שמועות על היחסים.

הזוגיות, שלא נראתה יותר מדי רצינית מלכתחילה, הסתיימה לה בטוב: סיירוס חזרה להיות האנה מונטנה והוציאה אלבומי סולו בזמן שניק הופיע עם אחיו ובלעדיהם, והשניים הפכו לידידים הכי טובים. במשך השנים, כשהשניים כבר המשיכו הלאה, ניק עם השחקנית והזמרת סלינה גומז ומיילי עם השחקן האוסטרלי ליאם המסוורת', ניסו כולם להדביק להם קאמבק רומנטי שמעולם לא ממש התרחש. ואנחנו אומרים, כנראה שעדיף ידיד לכל חיים מאשר חבר לחודשיים.

ורוד- בריטני ספירס לבושה בורוד עם ג'סטין בריטני וג'סטין. היו ימים | צילום: Reuters

לפני הרבה שנים, בתוך יער עבות, היה כפר נסתר שבו חיה נערה תמימה וטובת לב בשם בריטני ספירס. לא רחוק משם חי ג'סטין טימברלייק בעל השיער המתולתל... אם למישהו זה מזכיר את הפתיח של "דרדסים", זה לא מקרי: הימים שבהם בריטני ספירס הייתה נערה תמימה ולג'סטין טימברלייק הייתה רעמת תלתלים רחוקים כל כך שהם נראים כאגדה.

אבל תאמינו או לא, אין מדובר בסיפור מעשיות. בגיל 17 הייתה ספירס תמימה הרבה יותר ממיילי סירוס של היום, והג'סטין שסחף את לב הבנות היה טימברלייק, לא ביבר, חבר להקת אן-סינק המיתולוגית. השניים הכירו חמש שנים קודם לכן בתוכנית הטלוויזיה "מיקי מאוס קלאס" וניהלו מערכת יחסים מתוקשרת ביותר. הקשר לא הסתיים יפה, עם הרבה בכי, האשמות הדדיות וקליפ נקמה של ג'סטין בבריטני.

ואם בכל זאת ננסה למצוא נקודת אור ביחסים האלו, אפשר לומר שאפילו הפרידה המכוערת נראתה יפה ליד דברים שבריטני עשתה בהמשך הדרך. אגם רודברג ותום אבני רודברג. זמן לחבר אין, אבל לחברות? | צילום: שוקה

תום אבני ואגם רודברג הם ההוכחה החיה והניצחת לכך שביזנס ופלז'ר, עסקים ובילויים, לא נועדו לחיות תחת קורת גג אחת. שני הכוכבים היו בפיק של הקריירה שלהם, טוחנים טלנובלות, הצגות וקטלוגים כאילו היו גרעיני אבטיח, ולא הצליחו לשמור על האהבה תחת לחץ עבודה שכזה. למעשה, אנחנו די בספק אם במשך כל חצי השנה בה יצאו הצליחו אגם ותום להפגש אפילו פעם אחת.

אבני ורודברג הכירו על הסט של ההצגה "תום סוייר" ותיפקדו כזוג החם של הביצה למשך שישה חודשים סוערים. אבני, ילד הפלא האולטימטיבי שהתגלה במחזמר "מוגלי" והפך לכוכב ילדים, ורודברג, דוגמנית ושחקנית צעירה ומבטיחה ממושב רמת צבי, באמת יכלו להיות הזוג הכי מתוק במדינה. אבל בעוד אבני היה צריך לחלק את זמנו בין חזרות להצגה "אלאדין" לעבודה בערוץ הילדים, רודברג הייתה עסוקה בלשחק בטלנובלה "אהבה מעבר לפינה", לדגמן ל"סקצ'רס" ולהשתתף בתשדירים נגד עישון, ועם לחץ עבודה שכזה אנחנו לא מתפלאים שהיחסים החזיקו רק חצי שנה. במקרה שלהם, ושל עוד הרבה סלבס, נראה שהמסקנה ברורה: אם אתם נותנים את כל כולכם לעבודה, לא תוכלו לתת מעצמכם לאהבה.

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן