makoland

גמד, אבל ענק: תכירו את האיש הנמוך ביותר בעולם

נפחו את הבלונים והכינו את העוגות, שיא גינס חדש נשבר השבוע. קאנגדרה תפה מאגר מנפאל זכה בתואר האיש הנמוך בעולם והפך לכוכב הכי גדול בארצו

מתן בן חיון | מקולנד | פורסם 24/10/10 07:00:00
smallman בתמונה: קאגנדרה תפה מאגר

 

הוא שוקל 5.5 קילוגרמים (משהו כמו שני מחשבים ניידים), הוא בגובה של 67 ס"מ בלבד אבל היי, לפחות הוא מחזיק בשיא גינס. תכירו את קאנגדרה תפה מאגר (נראה אתכם אומרים את זה שלוש פעמים), הנער בן ה-18 שמחזיק בשיא גינס כאיש הנמוך ביותר בעולם.

קאנגדרה, שמתגורר בעיר פוקארה שנמצאת בהרי ההימאליה שבמרכז נפאל, זכה השבוע לביקור מיוחד מצוות שיאי גינס העולמי שהגיע השבוע לעירו כדי לעשות בדיקות מקיפות כדי לקבוע את זכאותו לתואר. סתם כדי שתדעו, אנשי גינס לוקחים מאוד ברצינות את ספר השיאים, וכל מי שטוען שהוא מחזיק בשיא מסויים עובר בדיקה מקיפה.

אז כזו בדיקה בדיוק עברה גם על קאנגדרה. מדדו אותו פעם אחת בבוקר ופעם אחת בערב, ולאחר מכן נשלחו התוצאות למשרדים של גינס בלונדון, שאכן אישר את השיא.

אביו ואמו של קאנגדרה לא יודעים מה הדבר שגרם לו להפסיק לגדול ואומרים שהוא בורך על ידי אלוהים. עם זאת, הרופאים טוענים שהנער סובל מגמדות והוא יחיה רק עד גיל 20.

אבל היי, לפחות משהו טוב יצא מהבעייה הזו: קאנגדרה הפך להיות הכוכב מספר אחד בעיר הולדתו, וויש לו המון מעריצים. הוא הספיק לנפוש עם ראש ממשלת נפאל (תודו שזה מגניב!), להצטלם עם מיס נפאל ואפילו מונה לשגריר התיירות בארצו. וזה, בינינו, הגמד הכי ענק שאנחנו מכירים.

 

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגיות: האיש הנמוך   שיא גינס  
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן