makoland

הדמויות הכי לוהטות על המסך

הם חמודים, מצחיקים ובעיקר חתיכים: הבחורים האלה גורמים לנו להתעלף. אז מה אם הם רק דמויות ולא אמיתיים

איליה ברבנר | מקולנד | פורסם 05/05/11 21:00:43

אם זה על המסך הקטן או הגדול, הגברברים האלו גורמים לכל הבנות להתעלף. אם הם זורקים בדיחה, מצילים את חיי הגיבורה או סתם מוצצים דם, דבר אחד בטוח, הם לגמרי לוהטים.

נייט ארצ'יבלד - אחת שיודעת

צ'ייס קרופורד, "אחת שיודעת" נייט ארצ'יבלד. חתיך ורגיש | צילום: Gareth Cattermole, GettyImages IL


למרות שנייט לא הצליח לאחוז בליבה של בלייר זמן רב בגלל בגידה, הוא לגמרי הצליח לפצות על זה עם ניסיונותיו לכבוש את ליבה שוב.
אפילו כשבלייר רדפה אחרי צ'אק, נייט תמיד היה שם לצידה כשהיא הייתה צריכה אותו. עיני הכלבלב הכחולות שלו גנבו לכולם את הלב כבר מהתחלה, אך היה זה הרגע בו לקח נייט את בלייר להאכיל את הברווזים שהכניס אותו לרשימת בני הזוג הכי שווים בכל הזמנים.

טורי בולטון - הייסקול מיוזיקל

זאק אפרון טורי בולטון. עיניים כחולות בולטות | צילום: Ethan Miller, GettyImages IL


עם העיניים הכחולות בהירות והחיוך המקסים שלו, לטורי החמדמד יש את הביטחון, הקסם, התמונות והקול כדי להיות אחד מחברי התיכון הכי נחשקים בכל הזמנים.

פין הדסון - גלי

אין תמונה פין הדסון. כובש בשירה


אחרי שפין חשב שהוא הכניס את קווין להריון הוא עשה כל שביכולתו כדי להוכיח שהוא יכול לדאוג לתינוק "שלהם". ואז הוא פתח את הפה והתחיל לשיר והחליק היישר לתוך הרשימה שלנו. מה יש בבנים ששרים שכל כך ממיס את הבנות?

סת' כהן – THE O.C

סת' כהן, O.C., אדם ברודי, טלוויזיה, יהודי, דמות סת' כהן. ציני ומתחכם | צילום: Peter Kramer, GettyImages IL


סת' כהן הציני והמתחכם הוא חלק מהרשימה שלנו בגלל שתי סיבות: הקסם שלו וההומור. הוא היה דלוק בסתר על סאמר במשך שנים לפני שזכה בלב שלה כשסיפר לה על הרגשות שלו אליה (לפני כל בית הספר!). ואם זה לא מספיק הוא יצר דמות מצוירת בשם "גברת ויקסן הקטנה" שמבוססת עליה, וראה כמות אינסופית של פרקי "דה וואלי" למרות שממש היה מעדיף לראות סרטי אנימה במקום.

נייתן סקוט - מגרש ביתי

אין תמונה נייתן סקוט. שובר לבבות


נייתן היה שובר לבבות לא קטן. בתוך כוכב בכדורסל של בית הספר, וחתיך מטורף בכללי, הוא שיחק עם הרבה בנות עד שהילרי גרמה לו לשנות את דרכיו. והנשיקה הסוערת שלהם בגשם גרמה לנו להבין שהם הזוג הכי לוהט בסדרה.

סם וויטוויקי - רובוטריקים

אין תמונה סם וויטוויקי. מוצא זמן גם לאהבה


אם חבר שלך נבחר להיות האדם שיציל את העולם מהכחדה סביר להניח שהוא יהיה קצת עסוק - אולי אפילו יותר מדי עסוק בשבילך. אבל לא במקרה של סם! אפילו כשהוא נלחם ברובוטים ענקיים הוא מוצא זמן למיכאלה. וחוץ מזה, אפילו כשהוא עוזב לקולג' הוא עדיין רוצה להישאר איתה.

אדוארד קולן - דמדומים

דמדומים -אדוארד אדוארד קולן. חתיך ומת | צילום: האתר הרשמי


אחרי שהוא הציל אותה מפגיעת מכונית, הוא הגן על כבודה כשהרג את ג'יימס (שניסה להרוג אותה) ואז לקח אותה לנשף. אההה, והוא גם הדבר הכי יפה שחי עלי אדמות, כלומר, שמת עלי אדמות.

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן