makoland

סלינה גומז קסם של בחורה

מה סלינה עושה בזמנה החופשי? לאיזו מוזיקה היא מקשיבה ואיך היא מתמודדת עם ההערצה? לקראת עליית העונה השלישית של “המכשפים מווברלי פלייס" סלינה גומז עונה על הכל. ראיון מיוחד

מקולנד | פורסם 19/04/11 17:42:09
אין תמונה סלינה גומז בסדרה “המכשפים מווברלי פלייס"

כבר תקופה הארי פוטר הוא לא היחיד שמבצע קסמים. אלכס רוסו, שאותה מגלמת השחקנית סלינה גומז, עושה זאת בדרך מתוקה ומגושמת בסדרה “המכשפים מווברלי פלייס", שחוזרת לערוץ דיסני בעונה שלישית וחדשה. למי שבכל זאת לא מכיר את הסדרה הכי קסומה בטלוויזיה נספר שאלכס היא מכשפה שובבה ופיקחית שמסתבכת לעתים קרובות. משפחתה של אלכס, שגרה במנהטן, היא נצר לשושלת ארוכה של מכשפים. כדי לשמור על כישורי הכישוף אלכס ואחיה ג'סטין ומקס חייבים להתאמן בכישוף. ומה מחכה לנו בעונה החדשה? אלכס ממשיכה להשתמש בכוחותיה באופן לא אחראי, ג'סטין משקיע בלימודיו בבית הספר, ומקס משתמש בכוחותיו החדשים.

אם תשאלו את סלינה תגלו שהיא נהנית מאוד לגלם את אלכס. "אני מאושרת לגלם אותה, היא מיוחדת ואמיצה".

עד כמה את מזדהה עם אלכס?

"כל מה שאתם רואים בסדרה קורה גם לי בחיים האמיתיים. אלכס גדלה ומתבגרת וזה מה שקורה לי. זה כמו סרט דוקומנטרי על החיים שלי ומה שקורה לי בתיכון!".

תגידי, איך התחלת את קריירת המשחק שלך?

"בגיל שש שיחקתי בסדרה 'בארני וחברים', זה היה התפקיד הראשון שלי. למדתי הכל על משחק דרך ההשתתפות בסדרה הזאת. למזלי הצוות היה מדהים וסבלני כלפיי. הייתי צריכה לשיר ולרקוד הרבה. זה היה קשה, אבל גם כיף גדול".

אין תמונה סלינה גומז

לסלינה יש מיליוני מעריצים ברחבי העולם, ואם נהיה ממש מדויקים, 11 מיליון צופים בסדרה 'המכשפים מבוורלי פלייס'. את סלינה, אגב, ההצלחה מרגשת מאוד: "מדהים לשמוע על ההצלחה שלי, ואני פשוט אסירת תודה על הכל. אני שמחה על ההזדמנויות שדיסני נתנו לי: הסדרה והמוזיקה שלי. הם מאמינים בי. מרגש לדעת שהסדרה מתורגמת ל-12 שפות וגורמת לאנשים רבים כל כך לצחוק. אני גם נהנית מאוד לטייל ברחבי העולם ולפגוש מעריצים".

ואיך את מצליחה להתמודד עם ההיסטריה סביבך?

"אני מנסה לא להסתחרר מזה. הדברים שאני אוהבת לעשות הם דברים שכל אחד אחר אוהב: לצאת לקניות עם חברים, לצפות בסרטים או ללכת לקניות עם אמי. כשאני עושה את הדברים האלה אני מנסה לא למשוך תשומת לב. אני מקיפה את עצמי בחברים, חלקם בתעשיית הבידור וחלקם לא. הכל שאלה של איזון".

סלינה לא מסתפקת במשחק, וזוכה להצלחה גם בתחום המוזיקה. היא כבר הוציאה אלבום שני בשם "שנה ללא גשם", ומופיעה עם להקתה The Scene בכל מקום אפשרי. 

אין תמונה סלינה על שער "מעריב לילדים"

איך פגשת את הלהקה שלך?

"עשינו אודישנים והם אלה שנבחרו. כבר שנתיים אני איתם, והם חבר'ה מדהימים. אני נהנית מאוד להופיע איתם".

לאיזו מוזיקה את מקשיבה?

"הכל - ממוזיקה קלאסית ועד קאנטרי, אינדי, R&B, פופ והיפ הופ, באמת הכל".

סלינה מספרת שהמוזיקאיות שנותנות לה השראה הן הזמרת שריל קול וקייטי פרי, שגם כתבה עבורה את השיר "Rock God" שמופיע באלבומה השני.

סלינה נראית בחורה עסוקה כל כך, שקשה להאמין שיש לה זמן פנוי לתחביבים, אבל מתברר שהיא מצליחה ליהנות גם מדברים אחרים חוץ מעבודה. "כשאני לא בעבודה אני נהנית לבלות עם טיילור סוויפט ועם ג'סטין ביבר. טוב שיש אנשים סביבך שמבינים מה עובר עליך. אני נהנית גם לצפות בתוכנית 'אמריקן איידול'", היא מספרת. "אם יש לי זמן אני נהנית לנסוע לבית משפחתי בטקסס. אני קשורה מאוד למשפחה שלי".

* "המכשפים מווברלי פלייס" תשודר החל מיום חמישי 28.4 בשעה 18:20 בערוץ דיסני

הראיון המלא יפורסם ב"מעריב לילדים" שיוצא ביום רביעי

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן