makoland

קליפ חדש של מייקל ג'קסון לשיר "וואן מור צ'אנס"

נראה שמלך הפופ ממשיך לעשות רעש גם מהעולם הבא. אתמול, שנה וחצי אחר מותו, דלף לרשת קליפ חדש של מייקל ג'קסון לשיר "וואן מור צ'אנס" מתוך האלבום "נאמבר וואנס". תעלול או אמיתי? תשפטו בעצמכם

מקולנד | פורסם 17/11/10 15:23:29

 

הצילומים של הקליפ הזה, שנערכו ב-17 לנובמבר 2003, נפסקו, לא תאמינו, בגלל פשיטה של משטרת סנטה ברברה על ביתו של מייקל ג'קסון. המשטרה, שהגיעה לאחוזת נוורלנד (ארץ לעולם לא, ככה קראו לאחוזה), והאשימה את ג'קסון במעשים מגונים בקטין. כמעט שנתיים מאוחר יותר, כידוע, זוכה ג'קסון מכל ההאשמות, אך צילומי הקליפ לא חודשו מעולם.

עם צאת השיר לרדיו, נערך ל"וואן מור צ'אנס" קליפ מונטאז' של קטעים שונים מתוך קליפים ישנים של המלך, אך הצילומים המקוריים מהקליפ נגנזו נשמרו בסוד. עד אתמול, עת הקליפ דלף לרשת.

באותה תקופה סבל ג'קסון מפגיעה בפניו ואפו בגלל  ניתוחים פלסטיים שעבר. בגלל זה, כנראה, רוב הצילומים בקליפ צולמו כך שפניו רחוקים מהמצלמה או לא נראים בבירור. בקליפ נראה ג'קסון רוקד במסעדה ריקה כשמקהלה גדולה שרה איתו ממרפסת סמוכה. אז נכון, אולי זה לא "ת'רילר" הענק מ-1984, אבל בהחלט כיף גדול למעריצים.

ואם כבר במעריצים עסקינן, עניין ה"דליפה" הזה מעלה ריחות של ניסיון לסחוט עוד כסף על גבי המלך המנוח. ערכת די.וי.די חדשה עם הקליפים של ג'קסון תצא ב-22 לחודש, ותכלול את הקליפ המדובר. בינינו? הזדמנות מצויינת לעורר עניין לפני תקופת החגים, ולגרור לאמריקאים לקנות אותה כמתנת חג.

אך מעבר לכל זה? אנחנו פשוט בטוחים שזו לא ההפתעה האחרונה שמתכנן לנו ג'קסון מהעולם הבא.

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן