makoland

החורף של Glee: סדרת הלוזרים הכי מגניבה

מסתמן שהחורף הקרוב הולך להיות החורף של Glee. עם גלובוס הזהב ביד וארבעה פרסי אמי, הופעות אורח של כוכבים גדולים ושיאי רייטינג חדשים, המפסידנים הופכים לאט לאט לדבר הכי מנצח בטלוויזיה.

איליה ברבנר | מקולנד | פורסם 25/10/10 10:28:17
אין תמונה אמא, גם אני רוצה כזה פח בחדר! הילדים הלוזרים הכי מגניבים בתיכון

העונה החדשה של Glee מתחילה! אחרי חופשת קיץ די ארוכה בתיכון על שם וויליאם מקינלי, החברים מהתיכון שאנחנו הכי אוהבים חוזרים. עם זאת, הם במצב לא משהו, חייבים להודות, כשהנבחרת של Glee נמצאת אחרי כישלון חרוץ וקווין אחרי לידה. אנחנו, מצד שני, אחרי כמה חודשי געגועים, אז נראה לנו שנתמודד:

העונה השנייה טומנת בחובה כמה כיווני עלילה מעניינים מאוד: נבחרת הפוטבול של התיכון מקבלת מאמנת חדשה ומאיימת בשם שאנון ביסט (ביסט, סתם שתדעו, זו חיה מפלצתית באנגלית), תלמידה חדשה בשם סאנשיין קוראסון מגיעה ל"כיוונים חדשים" במסגרת תוכנית חילופי תלמידי עם הפיליפינים. וקורט, על פי ההבטחות, יקבל סוף סוף בן זוג. יי.

פרק שעשה הרבה מאוד רעש הוא הפרק השני של הסדרה, שהוקדש כולו למורשתה של בריטני ספירס, עם הופעת אורח מיוחדת של הזמרת, כשהחבר החדש של אמה מזמין את חברי מועדון Glee למרפאת השיניים שלו, ושם, תחת השפעת חומרי ההרדמה, הם הוזים את שיריה של בריטני, וגם את הכוכבת עצמה. עם שלל טוויטרים שפרסמה ספירס מסט הצילומים, כהכנה, גרף הפרק את הרייטינג הכי גבוה של הסדרה אי פעם, גם אם המפיקים קצת התקמצנו על כמות הבריטני שקיבלנו.

אין תמונה קורי מונטיית'. טוב שבאת

פרק נוסף שעורר עניין (באמריקה, כמובן, הסדרה משודרת לפני שהיא משודרת בארץ) הוא הפרק החמישי, שיעסוק בסרט הקאלט "מופע האיימים של רוקי" משנת 1975. הפרק ישודר מחר (שלישי) בארה"ב, ויכלול שחקנים מהקאסט המקורי. לנו נותר רק לדמיין ולראות איך יתבצע המהלך הזה.

אך מעבר לכל לזיקוקים והספיישלים, נראה שהקוץ היחידי  של Glee הוא שלא ממש מרגישים שעונה אחת התחלפה באחרת. כלומר, התככים הם אותם תככים, הבעיות אותן בעיות והדמויות סובבות על אותו ציר עלילה שמתחיל להראות סימני חלודה. אבל היי, עלילה מעולם לא הייתה החלק החזק של Glee.

אין תמונה ג'יין לינץ'. בסדר, בסדר, לא צריך לצעוק, אנחנו יודעים שאתם הסדרה הכי טובה בטלוויזיה

העונה השניה של הסדרה עלתה לשידור בארה"ב ב-21 בספטמבר, ותוך פחות מחודש הגיעה ל-יס, שזה נורא נורא מרשים אם היינו, נניח, חיים לפני עשור. אבל כשכולנו צורכים את התכנים שלנו בדרכים פחות חוקיות ויותר וירטואליות (מהאינטרנט, בקיצור) לחכות חודש כדי לצפות בסדרה, זה כמו לשתות שוקו חם שהתקרר. וגם נהיה לו קרום כזה מלמעלה. והוא גם לא כל כך טעים. בקיצור, הבנתם את הנקודה

אבל אם יש דבר אחד ש-Glee בהחלט מצליחה בו היא להוכיח שלאמריקה נמאס ממנצחים, גיבורים ומקובלים, ושעכשיו זהו תור הזהב של הגיקים (ראו את הסדרה "המפץ הגדול") והאנטי-גיבורים. בזמן ש-90210, הגלגול החדש של בברלי הילס שמתעסקת בילדי העשירים המקובלים סופגת מטח עגבניות ממבקרים וזוכה לרייטינג שהוא פחות מבינוני, Glee, נחלתם של הילדים הבלתי נראים של הכיתה רק צוברת תאוצה וקוטפת פרסים.

אז נראה שהעניינים בתיכון מקינלי הולכים ומתחממים, והקולות הולכים ומשתפשפים, ואם רק תהיה עלילה קצת יותר מרתקת, Glee יכולה להיות הממתק של החורף.

>> חן אהרוני  אוהב מאד את Glee

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגיות: טלוויזיה   לוזרים  
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן