makoland

5 אטרקציות רטובות ומלהיבות בעולם

מתקן חדש שיטיס אתכם בתעלת מים סגורה ועוצמתית, פארק מים שלם בתוך קניון ונפילה חופשית אל תוך הנהר: אם חם לכם עכשיו, יכול להיות שרק לקרוא על האטרקציות המרעננות הבאות יעשה לכם קריר

מיכל דניאלי | mako | פורסם 01/08/11 08:53:48

אוגוסט כבר מעבר לפינה, והקיץ הישראלי מאיים כתמיד. אם אי אפשר לנצח אותו, אולי כדאי להצטרף אליו: זה הזמן לנטוש את התבכיינויות ה"חם לי!" ולמצוא פיתרון. הנה חמש אפשרויות טובות, רטובות וחובקות עולם.

הקונסטריקטור מגלשת המים עם הפניות החדות בעולם. הקונסטריקטור | צילום: האתר הרשמי

הקונסטריקטור, אריזונה: לעוף במים

החום הכבד לא פוסח גם על אריזונה שבארצות הברית, ועל כן זיהו בפארק המים "Wet 'n' Wild" שבפיניקס את הצורך במשהו שישלב את התכונות האמריקאיות כל-כך "עצום" ו"מוגזם" עם, ובכן, מים. מדובר במגלשת תעלה סגורה, שתשלח אתכם למסע מלבב דרך אינספור ספירלות ופניות חדות במיוחד בעודכם מנסים לשווא להחזיק, איכשהו, ברפסודה הקבוצתית שלכם על פני המים הזורמים במהירות דרך המגלשה. בעברית קוראים לזה "מגלשת נחש הבריח", ובפארק מבטיחים שהמגלשה המפלצתית הזאת, שנפתחת לראשונה למבקרים הקיץ, מתהדרת בתואר "מגלשת המים עם הפניות החדות בעולם". מה שבטוח – יש בריכה בקצה המנהרה.

פארק המים העולמי אדמונטון קנדה שופינג רטוב. פארק המים העולמי | צילום: האתר הרשמי

פארק המים העולמי, קנדה: לקנות במים

בעיר הקנדית אדמונטון קיים פארק מים עצום, הממוקם, למרבה הנוחות, בתוך קניון. לא משנה מה מזג האוויר בחוץ (ובקנדה זה עלול להיות דווקא קר למדי), אם תזיעו אחרי השופינג אפשר להניח את השקיות בצד ולתת איזו קפיצת ראש לבריכה. פארק המים המקורה הזה מציע למעלה מ-15 מגלשות מים ואטרקציות, כולל בריכת הגלים הפנימית הגדולה בעולם, מגדל הבאנג'י הפנימי הגבוה בעולם ומגלשות שמגיעות לגובה של 26 מטרים.

מודעה להפציץ אתכם הלאה נפילה אנכית בגובה חמש קומות מעל לנהר. Bombs Away | צילום: האתר הרשמי

"Bombs Away", קליפורניה: ליפול למים

פארק המים "Raging Waters" שבסן חוזה מתכוון להציע חידוש מלהיב לקיץ הזה, עם האטרקציה הקרויה בפשטות "Bombs Away", ובתרגום חופשי "להפציץ אתכם הלאה". בגדול, אתם מוזמנים להיכנס בחדווה לתוך קפסולה, ומשם לעבור מסע קצרצר למדי של נפילה אנכית בגובה חמש קומות מעל לנהר קנינגהם, הודות לדלת נסתרת ברצפת הקפסולה. השניות הארוכות של הנפילה יופרעו על-ידי לופ משוגע, שיוביל לבסוף לטבילה הגואלת. שימו לב שבגד הים שלכם לא רעוע מדי, כן?

כרישים לוויתניים שם מאיים, בעלי חיים עדין וידידותי. כרישים לוויתנייים | צילום: Jayegirl99's

ריף הנינגאלו, אוסטרליה: לשכשך עם כרישים במים

ריף הנינגאלו (Ningaloo), ריף האמלוגים הארוך באוסטרליה (260 ק"מ), מציע לכם חוויה של פעם בחיים: שחייה עם כרישים לוויתניים (whale sharks). זה הרגע למהר להכיר את ענקי האוקיינוס העדינים האלה, שלמרות השם המאיים והגודל הבלתי נתפס (אורכם יכול להגיע ל-18 מטרים), אינם מזיקים לבני אדם. ההזדמנות לשחות איתם מביאה לא מעט תיירים נרגשים לאזור, שכן מדובר באחד האזורים המעטים בעולם כולו בו מגיעים הכרישים הלווייתניים כל-כך קרוב לחוף באופן קבוע.

סאבי סאבי דרום אפריקה להפשיל מכנסיים, רגליים במים. סאבי סאבי | צילום: האתר הרשמי

סאבי סאבי, דרום אפריקה: לאכול במים

האורחים מתבקשים להגיע במכנסיים או בשמלות בגובה הברך, ומומלץ להפקיד את הנעליים (ולא את המעיל) בכניסה. אחרי יום ארוך בספארי, אורחי סאבי סאבי (Sabi Sabi) נכנסים ל"Earth Lodge" להירגע קצת בעודם אוכלים את ארוחת הערב, כשהרגליים – לא רק שלהם אלא גם של הכיסאות ושל השולחן – משכשכים במים הצלולים של הבריכה הרדודה. בתיאבון.

טיולים רטובים לכל המשפחה - בישראל, בישראל
ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגיות: פארק מים   קיץ   רטוב  

mako

תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן