makoland

הכי הכי: ילדים שנכנסו כמו גדולים לספר השיאים של גינס

ההורים שלהם בטח מאוד גאים בהם: הילד שניפח 213 בלונים בדקה, המועמדת הכי צעירה לפרס האוסקר, המנכ"לית הכי צעירה בעולם, הילד הכי חזק שהלך על ידיו לאורך 10 מטרים והילד שמסדר ומפרק מגדלי כוסות פלסטיק הכי מהר. סקירה של שיאני הגינס הצעירים

איליה ברבנר | מקולנד | פורסם 05/07/11 11:49:05

לרוב שיאי גינס נשברים על ידי ספורטאים, אמנים או כל מיני אנשים מוזרים שמגדלים שמונה מטרים של ציפורניים. יש בעולם גם כמה ילדים שזכו לכבוד (המפוקפק?) של לשבור שיא גינס ולהיכנס לתוך דפי ההיסטוריה של המהדורות המתחדשות של ספר השיאים. הרי לכם סקירה של כמה שיאים הזויים, מרשימים או מצחיקים, אבל תמיד "הכי בעולם", שעשו ילדים.

ניפוח הבלונים הכי מהיר

אחד מן השיאים האחרונים שנשברו שייך לאנדרו דאהל בן ה-13 שניפח 213 בלונים בדקה. גם אם המספר הזה לא כל כך מרשים אתכם, קחו בחשבון שהוא עשה את זה עם האף.

אנדרו שבר את השיא בספרייה הציבורית של בליין. בזמן שהוא ניפח, אביו מדד ווידא כי הבלונים הגיעו לקוטר מינימאלי של 20 סנטימטרים. במהלך שעה שלמה, הרים אנדרו בלון, סתם באצבעו נחיר אחד וניפח אותו באמצעות הנחיר השני, וכך עשה שוב ושוב, עד שהגיע ל-213 בלונים.

אנדרו, תלמיד כיתה ח', סיפר כי החל לנפח בלונים בעזרת אפו לפני 7 שנים. הוא נוהג לעשות זאת בכל מסיבה או אירוע חברתי והוא עושה את זה רק כדי "להראות שהוא יכול". כעבור כמה שנים הוא החליט להפוך את החתביב לשיא עולם.

המנכ"לית הכי צעירה בעולם

כשאנחנו חושבים על מנכ"לים של חברות, בדרך כלל עולות בראשנו תמונות של גברים בני 40 פלוס עם חליפה וסיגר. במקרה של חברת האנימציה "נאסקום", המנהל הראשי הוא ילדה בת 14. סינדויה רג'רמן היא אנימטורית מוכשרת, וככזו היא התקדמה במהירות בחברה בה עבדה, עד שהפכה למנהלת הכללית. לעובדה שאביה הוא בעלי החברה יש, כנראה, משקל מסוים.

לפני שהפכה למנכל"ית, שברה רגרמן שני שיאי גינס אחרים: כאנימטורית המהירה בעולם, וכקריקטוריסטית הממוחשבת הצעירה בעולם. לכל מי שמופתע מהישגיה בגיל צעיר היא אומרת: "במקום בו יש רצון, תימצא גם הדרך". בהחלט נותן השראה.

אין תמונה המזכירה מכינה לי את שיעורי הבית

הילד הכי החזק בעולם

אם חשבתם שלתינוקות אין מה לחפש בחדר כושר, ג'וליאנו סטור מאיטליה יוכיח לכם אחרת. מאז שהיה בן שנתיים ועד גיל 5 הוא התאמן באדיקות בחדר הכושר ביחד עם אביו, ולאחרונה נכנס לספר השיאים של גינס. אביו של ג'וליאנו מספר כי מאז שהיה קטן אהב הילד להתאמן והקדיש כל רגע פנוי להרמת משכקלות ולכושר.

סטור שבר את שיא העולם, וקיבל את התואר "הילד החזק בעולם" כשהשלים הליכת ידיים באורך של 10 מטרים. תוך כדי הוא החזיק כדור משקולת מתכתי בין רגליו. לילד האיטלקי יש פנים של מישהו שעוד לא עלה לכיתה א' וגוף של בודי-בילדר מקצועי. אם בגיל 5 הוא שובר שיאי עולם, מעניין מאוד מה הוא ישבור כשהוא יגדל.

האמא הכי צעירה בעולם 

זה אמנם נשמע בלתי אפשרי בעליל, אבל האמא הצעירה בעולם היא ילדה בת 5. הוריה של לינה מדינה היו בטוחים שבתם סובלת מגידול בבטנה כשהביאו אותה לבית החולים. הרופאים גילו כי הילדה נמצאת בהריון מתקדם, והיא ילדה בניתוח קיסרי תינוק במשקל 2.7 קילוגרם.

משטרת פרו ניסתה לגלות מיהו אבי התינוק, אך בסיום החקירה לא הצליחה להצביע על האדם. הרופאים הסבירו כי היא יכלה ללדת בגיל כה צעיר בגלל בעיה הורמונאלית בגופה. למרות שהפכה לאמא, לינה נשארה ילדה והעדיפה לשחק עם הבובות שלה מאשר לדאוג לתינוק הטרי.

הפלאש מוב הכי גדול בעולם (ועוד בישראל)

שיא קטן וישראלי שמגרה לנו את בלוטות הגאווה הלאומית נשבר באמפיתיאטרון בבת ים. 3,000 ילדים רקדו במשך 3 דקות ביחד את ריקוד ה"פלאש מוב" הגדול בעולם ושברו את השיא הקודם שעמד על 700 ילדים בריקוד אחד.

//www.mako.co.il/news-channel2/Six-Newscast/Article-ee63ce8f09bbf21004.htm

המועמדת הכי צעירה לפרס האוסקר

אין תמונה אנחנו היינו נותנים לה אוסקר

קישה קסטל הוג'ס הייתה המועמדת הצעירה ביותר שכמעט לקחה את הפסלון הזהוב הביתה. במהלך טקס פרסי האוסקר בשנת 2004 הייתה קסטל-הוג'ס מועמדת לפרס השחקנית הטובה ביותר בהיותה בת 13 בלבד על תפקידה בתור "פאי" בסרט "לרכב על הלוויתן". היא אולי לא זכתה בפרס האוסקר אך כן זכתה להhכנס לספר השיאים. גם שווה, לא? 

סידור מגדל הכוסות הכי מהיר

אם חשבתם שלסדר ולפרק מגדלים מכוסות פלסטיק זה תחביב משעשע לכל היותר, בוודאי תופתעו לגלות כי מדובר בענף בספורט מוכר עם אליפות עולם שנתית. סטיבן פרוגנן הוא שיאן עולם כבר מגיל 10. עד גיל 13 הוא הספיק לזכות בשלוש אליפויות עולם בסידור ופירוק ערימת כוסות.

סטיבן סיפר כי החל לעסוק בספורט הזה אחרי שאחיו הגדול הראה לו תחרות בערוץ הספורט ESPN. הוא התלהב, התחנן בפני אמו לקנות לו ערכת כוסות והחל להתאמן. משם הכול כבר היסטוריה.

 

 

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן