mako
פרסומת

איקאה מבצעת ריקול למיטות ילדים מחשש לסכנת פגיעה

רכשתם מיטת ילדים מהסדרות KRITTER ו-SNIGLAR? באיקאה מבקשים שתיצרו קשר עם שירות הלקוחות. הסיבה: שבעה דיווחים שהגיעו מרחבי העולם על מקרים בהם נשבר מוט המתכת המחבר בין מעקה הבטיחות למסגרת המיטה

מיכל רז-חיימוביץ'
גלובס
פורסם:
הקישור הועתק

בשר סוס בענקית הריהוט  "איקאה"
לא לוקחים סיכון; איקאה | צילום: AP
שירות

הקריאה מתייחסת למיטות שיוצרו בין התאריכים מרץ 2011 ועד מאי 2013 – חותמת תאריך היצור מופיעה על גבי התווית המחוברת לראש המיטה או לחלקה התחתון של המיטה. לקוחות שברשותם דגמים אלה נקראים לפנות לשירות הלקוחות באמצעות המענה הטלפוני, או בדלפקי שירות הלקוחות בחנויות בראשל"צ ובנתניה על מנת לקבל ערכת תיקון ללא תשלום.

הערכה כוללת מוט מתכת מלא בקוטר 10 מ"מ, התאמות לחיבור המוט למעקה הבטיחות ולצד המיטה, שני מפתחות אלן (מפתח משושה) והוראות תיקון שלפי החברה הנן פשוטות לביצוע עצמאי. באיקאה מדגישים כי במידה ותאריך הייצור אינו בטווח שצוין מעלה, אין צורך בתיקון.

הקריאה באה בעקבות שבעה דיווחים שקיבלה איקאה מרחבי העולם, על מקרים בהם נשבר מוט המתכת המחבר בין מעקה הבטיחות למסגרת המיטה. המוט השבור עלול לחשוף קצות מתכת חדים, המהווים סכנת פגיעה.

בחברה מדגישים כי לא התקבל אף דיווח על פציעה מכל סוג שהיא כתוצאה משבירת מוט המתכת.

המוקד הטלפוני של איקאה: 35832*

מיטה של איקאה
החשש שמוט המתכת למעקה יישבר. דגם SNIGLAR | צילום: מתוך האתר של איקאה

מיטה חיות של איקאה
רלוונטי למיטות שיוצרו בין מרץ 2011 ועד מאי , KRITTER דגם 2013 | צילום: מתוך האתר של איקאה