mako
פרסומת

בראש: איקאה הפכה את תיק הקניות האהוב לכובע

ענקית הריהוט מתרחבת גם למלתחה, ואחרי קולקציית הבגדים היא משיקה כובע שנוצר בהשראת התיק האיקוני. המחיר, כרגיל ברשת, נמוך יחסית, אבל אנחנו מתקשים להחליט אם הפריט מוצלח או מוגזם

מערכת עיצוב הבית
living
פורסם:
תיק איקאה
צילום: shutterstock, Wan Fahmy Redzuan
הקישור הועתק

אחרי שאיקאה השיקה קולקציית בגדים, ענקית הריהוט מוסיפה פריט חדש למבחר: כובע שעוצב בהשראת תיק הקניות האיקוני Frakta. הכובע, שקיבל את השם KNORVA, עשוי כמו התיק מפוליפרופילן, מעוצב בכחול המוכר של הרשת ואפילו כולל את הלוגו הצהוב. 

עוד בערוץ עיצוב הבית: 

לצערם של חובבי המותג, בינתיים הכובע נמכר רק בארצות הברית, שם מחירו 4 דולרים (13.5 שקל), ובתחילת החודש החל להימכר גם באוסטרליה - וכבר אזל בחלק מהסניפים. הכובע כבר מככב ברשתות החברתיות. 

 "לאיקאה יש כובעים והם לוהטים"  

פרסומת

"תשכחו מכובע הבאקט של גוצ'י"

תיק Frakta כבר עבר כמה גלגולים בעולם האופנה. ב-2017 הציג בית האופנה בלנסיאגה תיק דומה שנמכר ביותר מ-8,000 שקל, והמותגים הניו יורקיים פלז'רס וצ'יינה טאון מרקט ייצרו מהתיק המקורי כובע מצחייה ופריטים נוספים, כמו פאוץ'.

פרסומת

בעבר איקאה לא התלהבה מהשינויים שלקוחות או חברות אחרות עשו במוצריה, אבל בשנים האחרונות החברה מאמצת יותר ויותר את ה"האקס" האלה. כך, למשל, קולקציית הספות בעיצובו של טום דיקסון שהחברה השיקה בתחילת 2018. הקולקציה קיבלה את השם Delaktig – "מעורבות" בשוודית, והחברה הסבירה ששם מתייחס לא רק לאנשים הרבים שהיו מעורבים בתהליך העיצוב אלא גם את לאופן שבו הצרכנים יכולים להיות מעורבים ביצירת הרהיט המתאים להם. בשנה שעברה איקאה בריטניה פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה תמונות של שדרוגים שהלקוחות עושים למוצרי החברה.