mako
פרסומת

וזה רק הקנקן: אריזות מקוריות מרחבי העולם

לפעמים האריזה כל כך שווה שלא חשוב מה יש בפנים. ארגז ליין שהופך לתיבת קינון, קופסת ביצים שנראית כמו קן וקופסת יוגורט שנראית כמו איגלו - אספנו כמה דוגמאות מקוריות במיוחד

לימור קלר
living
פורסם:
אריזות מפתיעות, כוסות
צילום: Doiy
הקישור הועתק

תקראו לנו שטחיים, אבל אנחנו אף פעם לא מתעלמים מהקנקן. מותגים ומעצבים רבים משקיעים באריזה לא פחות זמן מהזמן שהם משקיעים במוצר - צבעונית או דווקא מונוכרומטית? רב שימושית או מתכלה? מתארת בדיוק את מה שבפנים או מפתיעה? אספנו מגוון אריזות עם עיצובים שיוצאים מהקופסה. 

עוד בערוץ עיצוב הבית: 

 

ימים מאושרים

אם פעם גרביים היו פריטים מונוכרומטיים המוחבאים מתחת למכנסיים ולנעליים, בעשור הקודם הם הפכו לפריטים המבטא אמירה אופנתית. למותג Happy Socks יש גרביים צבעוניים ועולצים, וגם האריזות בהתאם. 129 שקל לאריזה ברשת סטורי.

אריזות מפתיעות, הפי סוקס לסטורי
הפי סוקס לסטורי | צילום: יחצ חול
פרסומת

אריזות מפתיעות, הפי סוקס לסטורי
הפי סוקס לסטורי | צילום: יחצ חול

 

סבון בסוודר

מלבן הצמר הקטן הזה הוא מהדורה מוגבלת של סבון שעטוף בטכניקה של ליבוד בצמר מרינו כבשים אורגני. הצמר גם מפנק עם פילינג עדין, גם מרכך את העור ומזרז ריפוי פצעים וגם חוסך סבונייה. כשמסיימים את הסבון נשאר כדור צמר קטן ומתכלה. 30 שקל ב"דושה", רחוב יפו 87 בירושלים https://dusha.co/

 

אריזות מפתיעות, דושה
דושה | צילום: סווטה דיין
פרסומת

הכפר המושלג

האיגלו המיניאטורי הזה הוא בעצם אריזה ליוגורט קפוא. ג'וי יונג, מעצב אריזות קוריאני, יצר את המוצר, ותודו שהוא לוהט. 

היישר מהשוק

האריזות של קנקן התה ופינג'ן הקפה אוירו ב-calico studio, והן לבדן עושות לנו חשק לשים מים על האש ולהמתין ללגימה החמה. 

  

פרסומת

 הפוגה לעוגייה

אחרי ששופתים את המים ומכינים את הקפה, לאן בדיוק תמזגו אותו ומה תשימו ליד? Lavazza פתרו את הדילמה בצורה אלגנטית למדי: 2 ב-1 או כוס שהוא גם העוגייה. בתיאבון. או לרוויה. 

כמו קקטוס במדבר

כשהכוסות שקופות וירוקות של Doiy נערמות זו על גבי זו הן נראות כמו קקטוס. 34.95 פאונד לקטנות, 54.95 פאונד לגדולות, https://doiydesign.com/products/saguaro-glasses-coffee/ 

פרסומת

זה אנחנו, אבל בערך

במותג זדיג & וולטר משיקים  בושם יוניסקס ראשון, THIS IS US!, בניחוח עצי. כמו בבשמים אחרים של המותג, גם הפעם הבקבוק נראה "שבור" בצדו האחד, אבל הפעם הוא שקוף עם כיתובים ופס מרקר צהוב שמדגיש את שם המותג. 219 שקל ל-50 מ"ל, 299 שקל ל-100 מ"ל ברשתות הפארם והחנויות.

אריזות מפתיעות, Z&V This is Us - Flacon
Z&V This is Us - Flacon | צילום: יחצ חול
פרסומת

לשדרג את הפיצה

אנחנו אוהבים פיצה, אבל פחות מתחברים למגש הקרטון. בוצ'ר בלוק מחולק של TEAKHAUS הוא מצע הרבה יותר אסתטי למאכל האהוב.  

לאכול את הסכו"ם

את הכלים החד פעמיים האלה לא בטוח שתרצו לזרוק, וזו לגמרי המטרה. מעצב המוצר הסיני קייון דנג יצר אותם מ-PLA, סוג של ביופלסטיק שהוא פוליאסטר מתכלה שמיוצר מצמחים. דנג עיצב כלים שמעידים על המקורות החומר: במזלג נראה כמו גבעול סלרי, הכפית כמו גזר, הסכין כמו בצל ירוק, ועוד.  

פרסומת

אל תתבלבלו

Plenty, חברה אמריקאית המתמחה בחקלאות ורטיקלית לבית, עיצבה מחדש את אריזות הירק שלה עם צבעים של אדום קטשופ וצהוב חרדל, כדי שייראו יותר כמו מזון מהיר ופחות כמזון בריאות, ויגרמו ללקוחות לקחת אותם מהמדף ולשים אותם בעגלת הסופר. מה קורה בצלחת, זה כבר סיפור אחר. העיצוב של &walsh.  

ביצה בקן

במסגרת לימודי עיצוב המוצר יצרה מאיה שטשיפק הפולנית אריזת ביצים מחציר. האריזה אורגנית, אקולוגית, קלה לייצור מחומר זמין בכבישה חמה ומתאימה לאחסון במקרר.  

פרסומת

מארז לירגזי

מארז ובו שני בקבוקי יין מהסדרה האקולוגית של יקבי תבור הופך באבחת פתיחה לתיבת קינון לציפור הירגזי. המארז עשוי מעץ ממוחזר, וכולל גם שני ממרחים ושתי מבחנות תבלין. 249 שקל, באתר ובחברת "האיש החשוב" (האומנות 12 נתניה). 

אריזות מפתיעות, מארז יינות של האיש החשוב ואתר swagg.co.il
מארז יינות של האיש החשוב ואתר swagg.co.il | צילום: סטודיו דג הזהב

עוד אחד לאוסף

אם אי אפשר לנהוג עליה, אפשר לפחות לפנטז עליה. חנות דגמי המכוניות unusual43 הבריקה עם מודל פרחוני בקנה מידה של 1:18 לפורשה 911 GT3RS. גם האריזה למהדורה המוגבלת מגיעה עם נגיעות פרחוניות. יש רק 100 יחידות לאספנים הלהוטים שמוכנים לשלם 430 דולר. 

פרסומת

רמקולים מצייצים

זוג הרמקולים שעיצב צ'נג יונג לי מ-Yifeeling Design קיבלו ברשת את השם Chirping Speakers, רמקולים מצייצים. המראה שלהם אולי מצדיק את זה, אבל בעולם האמיתי של הרמקולים השם דווקא לא הכי מחמיא: זהו מונח מקצועי שכוונתו קולות צרצור מרמקול מקולקל, שבו הממברנה קרועה.  

פרסומת

שקיות לא זורקים

שקיות הפלסטיק האלה עשויות בעצם מזכוכית. למראה המשכנע, המטשטש את הגבול בין מציאות לאשליה, אחראים אמני הזכוכית וינסנט שאניו ואן דונזה.  

 

היהלום שבכתר

לבושם החדש של המותג הצרפתי מרינה דה בורבון, My Dynastie Princess, יש ניחוח פרחוני פירותי רענן, והוא משלב בין המורשת הקלאסית של המותג לחיים המודרניים. הבקבוק מעוצב בהתאם בהשראת יהלום מלכותי המעוטר בסרט משי צבעוני עם טוויסט מודרני. מחיר מומלץ לצרכן: 149 שקל ל-100 מ"ל.

אריזות מפתיעות, מרינה דה בורבון
מרינה דה בורבון | צילום: יחצ חול
פרסומת