mako
פרסומת

תתחדשו: רשת ברגר קינג משנה את הלוגו והאריזות

אחרי יותר מ-20 שנה רשת המזון המהיר משנה את הלוגו לעיצוב מינימליסטי המזכיר את הלוגו שהיה בשימוש עד סוף שנות ה-90. גם האריזות, מדי העובדים ומראה הסניפים עוצבו מחדש. "הלוגו החדש הוא מחווה למורשת של החברה", אמרו המעצבים

מערכת עיצוב הבית
living
פורסם:
לוגו ברגר קינג
עיצוב: מימין: Sombat Muycheen, shutterstock
הקישור הועתק

לראשונה מזה כ-20 שנה שינתה רשת המזון המהיר ברגר קינג את הלוגו, אריזות המזון ומדי המוכרים. העיצוב החדש נעשה בסוכנות Jones Knowles Ritchie. החברה מכנה את העיצוב החדש "מעורר תיאבון, גדול ונועז, חצוף באופן שובב ואמיתי באופן גאה".

עוד בערוץ עיצוב הבית:

רשת ברגר קינג החלה להשתמש בלוגו הנוכחי ב-1999. הלוגו החדש, הדומה יותר את הלוגו שהחברה השתמשה בו משנות ה-70 ועד 1999, מינימליסטי יותר וקל יותר לראות בו שני חצאי לחמנייה שביניהן נמצא שם החברה. גם הפס הכחול נעלם מהלוגו החדש.

לוגו ברגר קינג
מימין: הלוגו הנוכחי, משמאל: הלוגו החדש | עיצוב: מימין: dean bertoncelj, shutterstock. משמאל: אינסטגרם burgerking
פרסומת

לוגו ברגר קינג
עיצוב סניף חדש | הדמיה: Burger King

לוגו ברגר קינג
המדים החדשים | צילום: Burger King

"קיבלנו השראה מהלוגו המקורי של החברה ומהאופן שבו היא גדלה וקיבלה מקום איקוני בתרבות", אמרו בסוכנות Jones Knowles Ritchie. "הלוגו החדש הוא מחווה למורשת של החברה עם עיצוב מעודן, בטוח פשוט וכיפי".

לוגו ברגר קינג
עיצוב: מימין: Sombat Muycheen, shutterstock
פרסומת

בנוסף ללוגו החברה עיצבה אריזות חדשות הכוללות כיתובים בגופן שעוצב במיוחד והוא מזכיר "צורות אוכל טבעיות ואורגניות", אמרו בסוכנות. האריזה, המדים והאתרים של החברה עוצבו מחדש בצבעים חמים "המעוררים לחיים מרכיבים טריים ואת שיטת הצלייה בגריל המסורתית של החברה", הוסיפו. המדים החדשים של עובדי החברה הם חומים ומעוטרים בלוגו החדש ובפסים באדום, כתום ולבן על הצווארון.