1. כפפות אימון

אם תרצו ואם לא, זה האל"ף-בי"ת של כל מתאמן ואי אפשר להתכחש לצורך בהן, למרות שלפעמים נורא רוצים. נכון, זה דושי וגורם לכם להיראות כמו המתלהבים האלה שמאוד רציניים לגבי האימון שלהם ומשתמשים בעזרים כמו חגורות בטן. אבל בפועל, הכפפות הללו ימנעו יבלות מציקות על הידיים ואפילו ישפרו את האחיזה שלכם במכשירים.

>> כבר עשיתם לנו לייק בפייסבוק? 

2. מגבת ספייר

אפילו אם מכון הכושר שלכם הוא פנסי שמנסי שמחלק מגבת לכל מתאמן – תדאגו שתהיה לכם עוד אחת בתיק. קודם כול אין לדעת איך ומתי בדיוק מכבסים אותן, אבל מעבר לזה, נעים וכיף יותר להתנגב אחרי האימון עם המגבת המפנקת שלכם מהבית, שהיא גם לרוב ארוכה ורכה יותר. ואם אתם נוהגים להתקלח אחרי האימון במלתחות, בכלל אין על מה לדבר.

מגבת אימון
נעים וכיף יותר להתנגב במגבת מהבית | צילום: Heitor Barbosa, shutterstock

3. דאודורנט

לא באמת צריך לפרט כאן, נכון? הדבר האחרון שאתם צריכים זה להסריח כבר בתחילת האימון, אם כי זו דרך לא רעה לוודא שכולם מפנים לכם את המכשירים. בכל זאת, ודאו שיש לכם ספריי או רולר חלופי בתיק למקרה שבו התחלתם להזיע כבר בדרך למכון ועשו טובה – תשתמשו בו. יש מספיק ריחות גוף אחרים במכון.

דאודורנט
הדבר האחרון שאתם צריכים זה להסריח באימון | צילום: Africa Studio, shutterstock

4. בקבוק של מים מינרליים בתוספת רכיבי פרי

לפני האימון, במהלכו או אחריו, חשוב לשתות ולהחזיר לגוף את הנוזלים שמאבדים בזיעה ותוך כדי מאמץ. מובן שמים הם המשקה המתבקש, אבל בשביל אקסטרה פינוק לפה כדאי לדאוג גם לבקבוק של נביעות פלוס, שיכול להגיע בתוספת רכיבי פרי: אננס, מנגו, ליצ'י או אבטיח על בסיס מים מינרליים, ואינו מכיל חומרים משמרים. תחשבו על זה כעל תגמול על כל העבודה הקשה שעשיתם, שאפילו כמעט לא עולה לכם בקלוריות.

נביעות פרי פלוס
חשוב להחזיר לגוף את הנוזלים שאבדו באימון | צילום: ליאור נורדמן

5. חטיף אנרגיה

אפרופו קלוריות, הדעות חלוקות אמנם בנוגע לעד כמה הם באמת בריאים או דיאטטיים, אבל על דבר אחד כולם מסכימים: הגוף צריך מאגר זמין של אנרגיה לפני האימון, וחידוש שלו לאחר האימון. אם אין לכם גישה מיידית לפירות כמו בננה, תמרים ואגוזים, אפשר לאבזר את תיק האימון שלכם בחטיפים המבוססים על דגנים מלאים שיספקו לגוף פחמימות קלות לפירוק וסיבים תזונתיים.

עוד ב-mako בריאות:
>> הטעויות שאנחנו עושים כשהשפתיים שלנו יבשות
>> שימו לב: אלה המזונות הקשים ביותר לעיכול
>> סקר חושף: זה סוג הגברים ששולחים "דיק פיקס"

6. מטען לסלולרי

אם אתם נוהגים להאזין למוזיקה בזמן האימון, אין דבר יותר מבאס מלגלות שאתם על האחוזים האחרונים של הסוללה, ולא רק שהמוזיקה עומד להיפסק ותיאלצו לסבול את הטכנו הבלתי נסבל שבדרך כלל מתנגן ברקע, אלא גם לא תהיו זמינים עד שתגיעו הביתה. בקיצור – שיהיה לכם מטען ספייר בתיק.

7. מגבונים לחים

איך אומרים? על כל צרה שלא תבוא. אם לחיטוא זריז של אחד המכשירים אחרי שמישהו הזיע עליו, ניקוי הסימנים השחורים שהמשקולות מותירות על הידיים או אפילו, לא עלינו, מקלחת צרפתית בשירותים שתגרום לכם לפחות להרגיש נקיים יותר.

מגבונים
לכל צרה שלא תהיה | צילום: Adam Radosavljevic, shutterstock

8. כפכפים למקלחת

נכון שהמלתחות בחדר הכושר לא אמורות להיות מזוהמות כמו המקלחות בטירונות אבל עדיין, מדובר במקלחות ציבוריות שהרבה אנשים מתרחצים בהן. אם אתם משתמשים בהן, כדאי לנקוט משנה זהירות.

כפכפים
לא מומלץ להיכנס למלתחות בלעדיהם | צילום: nito, shutterstock

9. כרטיס ביקור

כי לכו תדעו מי יבקש מכם לשמור עליו בהרמת המשקולות, ולאילו הזדמנויות עסקיות האינטראקציה הזו יכולה להוביל. מינגלינג רווחי כבר התרחש בסיטואציות מוזרות יותר. נכון שבעידן הסמארטפונים צריך לשתף אנשי קשר וזהו, אבל שליפה מהירה של כרטיס ביקור זה בהחלט מרשים יותר.