mako
פרסומת

ההכרזה של מקדונלד'ס שתשנה את עתיד המזון המהיר

אין ספק שהמודעות הגוברות לחומרים שונים והשפעתם השלילית על הגוף והסביבה שלנו גרמה ללא מעט שינויים במקדונלד'ס. כעת הם מודיעים על שינוי חדש ומפתיע: מעבר לאריזות ידידותיות לסביבה

מערכת ערוץ הבריאות
mako בריאות
פורסם:
לוגו מקדונלדס
לוגו מקדונלדס | צילום: By Dafna A.meron, shutterstock
הקישור הועתק

בתור אחת מרשתות המזון המהיר המצליחות בעולם, מקדונלד'ס מוכרת כמות ענקית של מזון מדי שנה. על פי הערכות, מקדונלד'ס מוכרת כ-500 מיליון כוסות קפה בארה"ב בלבד. חלק נכבד מהאריזות והעטיפות שמגיעות עם האוכל שמוזמן ברשת הפופולרית אינו ממוחזר וגורם ללא מעט נזק סביבתי. כעת מקדונלד'ס החליטו לנקוט גישה חדשה – ידידותית יותר לסביבה.

המנות של מקדונלד'ס באות באריזות, עטיפות ושקיות שונות. רק 50 אחוז מהן מקורן מחומרים ממוחזרים או מחומרים שניתן לחדש אותם. ורק ב-10 אחוז מכלל הסניפים של מקדונלד'ס מציעים פחי מחזור. אך כעת הכול הולך להשתנות. מקדונלד'ס הכריזה כי עד 2025 – מאה אחוז מהאריזות שלהם יהיה מורכב מחומרים ממוחזרים או חומרי גלם. בנוסף, החברה הציבה לעצמה מטרה למחזר את האריזות בכל הסניפים של מקדונלד'ס עד 2025.

אז למה לפתע יש רוח של שינוי ירוק במקדונלד'ס? נראה שהכול בזכות הצרכנים. "הלקוחות שלנו אמרו לנו שפסולת של אריזות היא הבעיה הסביבתית הראשונה שהם היו רוצים שנטפל בה", מסרה בהצהרה פרנצ'סקה דה-ביאס, מנהלת בכירה במקדונלד'ס.

כיוון שמקדונלד'ס היא רשת מובילה בתחום המזון המהיר, ככל הנראה שרשתות נוספות יקבלו השראה מהשינוי הסביבתי שהיא עשתה ויעברו גם הן בהדרגה לאריזות ירוקות. "יש לנו הזדמנות אדירה לחולל שינוי בכדור הארץ שלנו והחלטה זו היא צעד משמעותי במסע שלנו לשפר את מקדונלד'ס ולהשפיע באופן חיובי על הקהילות שאנו משרתים", אמר דובר מטעם החברה.

פרסומת