מדי פעם קיילי ג'נר מציתה את הרשת עם איזו כותרת שלרוב עוסקת במראה החיצוני שלה. לאחרונה כוכבת הריאליטי וגורו האיפור הקרדישיאנית, עלתה לכותרות עם טענה נועזת במיוחד. בראיון שקיימה באחד הפרקים האחרונים של סדרת הריאליטי הנצפית של המשפחה, אמרה קיילי כי כל השינויים בפניה, הם תוצר של חומרי מילוי ללא ניתוחים. את השמועות לגבי ניתוחים שעברה הכחישה בתוקף.

ובכן, לפי השינויים הניכרים בפניה בשנים האחרונות, הנה כמה השערות אחרות לגבי המראה שלה.

אזור השליש העליון של הפנים: קיילי עדיין צעירה מדי כדי לעבור ניתוח או הליך פולשני מורכב באזור הזה של הפנים, על מנת למתוח את העור או לטשטש סימני הגיל. עם זאת, יכול שהיא כבר דואגת (כמו מרבית נשות הוליווד), להיעזר בזריקות בוטוקס בקמטי הזעף ובמעלה המצח, גם כדרך למניעת תהליך האייג'ינג.

אף: את השינויים שעבר האף של ג'נר לאורך השנים לא ממש אפשר לייחס לפיסול באמצעות חומרי מילוי. ראשית מפאת ההתמדה והדיוק לאורך השנים. כלומר - האף פשוט נראה אותו דבר ולצמיתות, דבר המתאפשר בד"כ לאחר ניתוח אף קבוע. גם מבחינת המראה של האף ניתן לראות שבחלקו העליון והאמצעי הוא צר יותר ותחום יותר. בהנחה שמטרתה הייתה להקטין את הנחיריים, העבודה אכן נעשתה באופן מדויק והוא זה שאפשר לה להשיג את המראה המתקבל החדש שלה, שהרי בעבר לכוכבת היה מראה אף רחב ותפוח. הצרתו בניתוח בהחלט גרמה למראה כללי חד וצר יותר.

קיילי ג'נר (צילום: Instagram  )
לא מאמינים לך שלא עברת ניתוח אף | צילום: Instagram
 

קפלי אף (נזולאביאל): ייתכן שנעשה שימוש במילוי כלשהו כדי לרכך את קפלי צידי האף וליצור מעבר חלק יותר בין הלחי לשפה העליונה, מה שהקנה לה גם מראה יחסית מעודן יותר כיום יחסית למה שהיה בעבר.

לחיים עליונות: ככל הנראה, נעשה שימוש בחומר המיועד למילוי שטח יחסית משמעותי, כדי לגרום ללחיים העליונות להיראות מלאות וחיוניות יותר ולשפר את האסתטיקה הכללית בפניה. 

קו הלסת והסנטר: בעבר קו הלסת של ג'נר היה עגול יותר, אך כיום הוא נראה חד ומרובע יותר. זה דבר שניתן להשיג באמצעות הזרקות פילרים. מדובר בטרנד יופי מודרני של קו לסת מרובע יותר. יחד עם זאת, ג'נר צריכה להבין שבתהליך ההתבגרות מבנה הפנים עובר שינוי.

שפתיים:  השינוי הבולט ביותר במראה של קיילי הוא ללא ספק השפתיים שלה. הגיוני שנעשה כאן שימוש בחומרי מילוי שפתיים לאורך זמן כדי להשיג מראה מלא יותר.

קיילי ג'נר (צילום: מתוך אינסטגרם, instagram)
מצטערת על הגדלת החזה שעברה. ג'נר | צילום: מתוך אינסטגרם, instagram

חזה: התייחסות נוספת של קיילי הייתה לגבי הגדלת החזה שעברה בצעירותה. "היה לי חזה ממש מושלם, אני מצטערת שעברתי ניתוח", אמרה. "אני ממליצה לכל מי שחושבת על זה לחכות עד אחרי הלידות. אם הבת שלי תרצה לשנות את הגוף שלה בגיל 19 זה ישבור את לבי". ההמלצה של ג'נר לחכות עד אחרי הילדים או ההריונות וההנקות, היא באופן כללי נכונה. אולם, לא תמיד זה מסתדר עם הצרכים ועם ההיבטים הבריאותיים והאישיים. כך לדוגמה, כשמדובר בנערה מעל גיל 18 הסובלת רגשית מהשלכות החזה הקטן שלה, ניתן יהיה להמליץ לה כן להגדיל אותו. לכן, ההחלטה מתקבלת באופן אינדיבידואלי בהתאם לכל מטופלת. באופן עקרוני, ניתן לעבור ניתוח להגדלת חזה מגיל 18, אך ההמלצה היא לרוב, כאמור, להמתין עד לשלב שבו האישה סיימה ללדת.

 

 הכותב הוא ד"ר רונן גלזינגר מומחה בכירורגיה פלסטית