קרה לכם שהרגשתם שעומדת לצאת לכם נפיחה בדיוק הזמן הכי לא מתאים? ברכב, במעלית, בישיבה בעבודה או בדייט רומנטי – הפלוצים שלנו לא בדיוק מתחשבים בנו כשהם רוצים לצאת לאוויר העולם. אז רבים מאיתנו מתאפקים ומתפללים שהפעם נצא מזה בלי פדיחות, אבל מה יכול לקרות כשמתאפקים עם הפלוץ? האם הוא יכול להיעלם? האם הוא יכול לצאת בדרך אחרת מהגוף?

>> כבר עשיתם לנו לייק בפייסבוק?

פלוצים נוצרים בגוף בדרכים שונות; הם יכולים להיות תוצאה של בליעת אוויר במהלך האכילה, תגובות כימיות במהלך העיכול או תסיסה של חיידקים הניזונים משאריות מזון במעיים שלנו. כשאנחנו מרגישים נפוחים ויודעים שהגזים עלולים לצאת בזמן פחות מתאים, רבים מאיתנו מנסים לעצור את הנפיחה, להתאפק ולמנוע מצב לא נעים. כל זה גורם להצטברות של גזים במעיים שלנו.

>> האם שחרור נפיחות שורף קלוריות?

הגזים תמיד ימצאו דרך יציאה

כל הגזים שהצטברו בגוף לבסוף ימצאו דרך לצאת ממנו. עצירת פלוצים רק תגרום לאי-נוחות גדולה יותר, כיוון שיצטבר גם לחץ באיזור. לפי Newsweek, הצטברות הגזים יכולה להוביל לשני מצבים, שניהם לא הכי נעימים. האחד, הוא מצב שבו הגזים ייצאו מהגוף בצורת פלוץ שלא תוכלו למנוע אותו גם אם ממש תרצו. מצב שני שיכול לקרות, הוא שהגזים ייספגו מחדש במעי, יחזרו למחזור מערכת העיכול – וייצאו מהריאות שלכם דרך הנשימה.

עוד ב-mako בריאות
>> 5 דברים שלא ידעתם על ורידים ברגליים
>> מחריד: מדדה נעליים בלי גרביים וזה מה שקרה
>> לא נרדמים? את הטריק המעולה הזה בטח לא ניסיתם

אם אתם רוצים לוודא שהגוף שלכם לא משחרר נפיחה בדיוק באמצע ישיבה בעבודה או אם אתם מעדיפים להימנע ממצב שבו הנפיחה תצא מהצד השני – פשוט מצאו מקום מתאים לשחרור הנפיחה וכך לא תצטרכו לחשוש ממה שעלול לקרות אם תמשיכו להתאפק.