יש המון אנשים בעולם הזה והם בכל מקום שאנחנו הולכים אליו, אבל מה עושים כשכבר אין לנו כוח לזה? הנה 8 דרכים למצוא קצת זמן איכות עם עצמכם בימים שממש אין לכם כוח להיות עם עוד אנשים, וגם בחגים.

>> כבר עשיתם לנו לייק בפייסבוק?

1. תלכו להתאמן לבד

ברגעים כאלה, שיעורי זומבה או ספינינג יכולים להיות הסיוט הכי גדול שלכם, עם כל המתאמנים האלה שמדברים איתכם או נתקעים בכם. הפתרון הפשוט הוא לעלות על ההליכון, לצאת לריצה בחוץ או לקחת מזרן ולעשות תרגילים בפינה. אתם לא חייבים להציע לאף אחד להצטרף, זה רק אתם והנשימות שלכם.

2. תזייפו פגישה

אין לכם כוח למפגשים המוניים? אתם ממש לא חייבים לאף אחד כלום. אבל אם עדיין לא נעים לכם, אתם תמיד יכולים לשקר. "אה, יש לך מסיבת יומולדת במשרד ב-12? איזה חבל, אני בדיוק בפגישה סופר חשובה". אנחנו השתכנענו, ואתם נהניתם מקצת זמן איכות עם עצמכם – כולם מרוויחים.

3. תעבירו לתא הקולי

יש לכם יום עמוס, ובנוסף להכל אנשים לא מפסיקים להתקשר אליכם ולהגיד חג שמח? אתם ממש לא חייבים לענות. תעשו הפסקה מהפלאפון שלכם, ותנו לשיחות לעבור לתא הקולי. ואם הם באמת אוהבים אתכם, הם פשוט ישלחו הודעה במקום להציק.

4. תלמדו משהו חדש

נצלו את הפסקת הצהריים בעבודה כדי ללמוד משהו חדש, בין אם זה קריאת מאמר, הקשבה לפודקאסט או אפילו לחדשות. במקרה הכי טוב, תלמדו משהו מעניין, וכל העניין יסיח את דעתכם מהאנשים סביבכם, ובמקרה הכי גרוע, יהיה לכם נושא לדבר עליו בשיחות חולין.

עוד ב-mako בריאות:
>>הכל זה מלמעלה: אפילו הגיל בו תאבדו את הבתולין 
>> מצות ומצוות: למה זה עושה לנו כזה כאב בטן?
>> ניקיון פסח: 7 דברים שאתם חייבים להעיף מהבית

5. תרכיבו משקפי שמש

שום דבר לא אומר "אל תתקרבו אלי" כמו משקפי שמש במקום סגור. אם אתם צריכים שקט מופתי, זה יכול לעבוד. במקרה הכי גרוע, זה יהיה נושא לשיחת חולין על תרופות לשעורה בעין. אולי ככה תלמדו משהו חדש.

6. תאכלו ארוחה לבד

אתם לא חייבים לזייף פגישה בשביל להיות לבד, אתם יכולים פשוט לסדר את הפסקת הצהריים שלכם ככה שתוכלו להיות לבד ולסדר את המחשבות שלכם. תביאו לעצמכם משהו לאכול, תמצאו מקום שקט ותנו למחשבות לנדוד.

7. קראו ספר, תראו סדרה

אם אתם באמת רוצים להירגע, תנו לעצמכם שעה של הסחת דעת – אם זה לקרוא פרק בספר שלכם או לראות פרק בסדרה. זה נותן לכם זמן להיות לבד, ולהתרכז במשהו שלא מעצבן אתכם כל כך. אבל אל תראו סדרה שמעצבנת אתכם, זה סתם יהרוס את כל הקטע.

8. תלכו לישון

יודעים מה מעצבן? כשלא ישנים מספיק ואז עוד מדברים איתכם ורוצים שתגיבו. כשאנחנו עייפים אנחנו נוטים להיות עצבניים ולא נחמדים במיוחד. רוצים לעבור את היום בלי לריב עם אנשים? פשוט תלכו לישון מוקדם. הגוף והנפש יודו לכם.

(מקור)

>> השעון הביולוגי: מתי הכי כדאי לאכול ארוחה משמינה?