כולם רוצים להיות חלקים כל הזמן, עד כדי כך שהופעה של שערה אחת שלא במקום ישר מכניסה אותם מיד לדאגות מיותרות. אבל, הגיע הזמן להגיד את האמת – אנחנו אמורים להיות שעירים, ושיער גוף זה הדבר הכי טבעי שיש. כן, אפילו לנשים, ואפילו על הפטמות. בואו נפסיק להעמיד פנים שהגוף שלנו צריך להיות חלק באופן טבעי, כי אין כזה דבר. הנה 5 מקומות בגוף שטבעי שתהיה עליהם פלומה חמודה

>> כבר עשיתם לנו לייק בפייסבוק?

1. הפטמות

הופעת שערות על עטרת הפטמה היא בכלל לא נדירה, וזה קורה למעשה ל-30 אחוז מהנשים. עטרת הפטמה מעוטרת בזקיקי שיער רבים, אך לעומת גברים שזוכים לצמיחה מוגברת וצפופה, אצל נשים מדובר על צמיחה של בין 2-15 שערות בלבד. גדילת השערות מושפעת מהורמונים בגיל ההתבגרות, הריון, גיל הבלות או כתוצאה משימוש בגלולות למניעת הריון. עם זאת, אם יש צמיחה מוגברת יותר מזה, כדאי לפנות לרופא הנשים, זו יכולה להיות תוצאה של אי יציבות הורמונלית.

2. הבטן

יש כאלה שקוראים לזה פס כבוד, וכאלה שמתעלמים מקיומו בתקווה שהוא יעלם. אבל קו הפלומה הנחמד הזה שמוביל מהטבור אל הערווה הוא דיי נפוץ בקרב נשים. פלומה דקה ועדינה על הבטן היא טבעית לחלוטין בקרב נשים, וזה עניין של הורמונים וגנטיקה. אבל שוב, גם כאן גברים מגדלים אותן בגאווה, בעוד שנשים מהרות למרוט, לחמצן ולהכחיש את קיומן בכל תוקף. תינשאו את פס הכבוד שלכן בגאון, זה נורמלי לחלוטין.

עוד ב-mako בריאות:
>> תזונה נכונה שלא הכרתם: שמן זית ואגוזים לא באמת משמינים
>> זה רק ספורט: 9 תרגילים פשוטים שיזיזו לכם את השרירים
>> בקרוב אצלנו: האם נמצאה התרופה האולטימטיבית לפסוריאזיס?

3. שומות

אם חשבתם ששומה ענקית על הלחי זה גרוע מספיק, כנראה שלא ראיתם שומה שעירה מימיכם. מה שקורה במקרים האלה הוא שהפיגמנטציה של השומה גורמת גם לשערות שצומחות עליה להיות כהות וגסות יותר. אם גדלות לכם כמה שערות בודדות מהשומה זו לא סיבה לדאגה, זו אפילו סיבה לשמוח- כי זה אומר שהשומה שלכם בריאה. עם זאת, עדיין כדאי לבדוק אותה אצל רופא העור פעם בכמה זמן כדי לשלול סכנה להתפתחות סרטן העור.

4. אצבעות הרגליים

בדיוק קניתם סנדלים חדשים, אבל איך שאתם באים לנעול אותם, אתם מבחינים בכמה שערות כהות על אצבעות הרגליים שלכם. זה אולי מבאס אתכם עכשיו, אבל סביר להניח שהשערות האלה היו שם עוד מגיל ההתבגרות שלכם. לפחות עכשיו שהתחיל הקיץ תוכלו לשזף את אצבעות הרגליים עד שהשערות יראו לכם פחות כהות.

5. הסנטר

לרוב הגברים יש זקן, אך גם נשים יכולות לגדל שערה פה ושם על הסנטר. אם יש אחת או שתיים שצצות פעם בהרבה זמן, זה קורה בשל תנודות הורמונליות. לעומת זאת, אם יש צמיחה מוגברת כדאי לבדוק את המקור שלה מפני שיכול להיות שמדובר בבעיה הורמונלית.

(מקור)

 >> עידן המזגן: מה הכי חשוב לעשות כשמפעילים מזגן באוטו?