אף שהאפשרות להתחסן בקופות פתוחה בפני כלל התושבים שמעל גיל 16, מתברר שלא בכל קופה פשוט להזמין תור. מבוטחי מכבי שניסו להזמין תור לחיסון קורונה בימים האחרונים נתקלו בקשיים, ודיווחו על תקלות באפליקציה ועל חוסר מענה טלפוני. ניב גבסו, אחד המבוטחים מספר: "ניסיתי להזמין היום תור דרך האתר, וקיבלתי מענה שאומר שאני לא באוכלוסיית היעד. אני מעל גיל 21 כך שלא אמורה להיות בעיה".

>> לייק בפייסבוק כבר עשיתם?

למען ההגינות נציין שלמרות חוסר השביעות שהביעו חלק ממבוטחי הקופה, מבוטחים אחרים שעימם שוחחנו דווקא הצליחו לתאם תור לחיסון בקופה, ואפילו בקלות.

עוד ב-mako בריאות:
>> חיסון לקורונה: הסיבה שכואב לכם במקום ההזרקה
>> 29 מתים: המדינה שהצליחה להשתלט על הקורונה
>> הוכח: התבלין הזה עוזר לשריפת שומן בגוף

ממכבי נמסר בתגובה: "מאז פתיחת החיסונים לכלל האוכלוסייה אנו חווים ביקוש אדיר ומבורך להתחסנות בקרב חברי מכבי, ובימים האחרונים נקבעו למעלה מ-120,000 תורים חדשים לחיסון בכל רחבי הארץ. חברי מכבי מתאפיינים בביקוש גבוה להתחסן ובהתאם לכך נתוני משרד הבריאות מראים שמכבי חיסנה את שיעור החברים הגבוה ביותר מבין כל הקופות עד כה.

"הבוקר התקבלה הודעה על הקצאת מלאי נוספת ממשרד הבריאות אשר בעקבותיה נפתחו עוד עשרות אלפי תורים חדשים. תורים אלו נתפסים בשעות האחרונות במהירות רבה עקב הביקוש הרב, וייתכן שבשל כך חלק מן החברים חווים עומסים נקודתיים באפליקציה, באתר ובמוקד הטלפוני.

"נדגיש כי מכבי קובעת תורים לשתי מנות החיסון מראש בהתאם להקצאת מלאי החיסונים ממשרד הבריאות ולא מעבר לכך וזאת על מנת להבטיח ניהול יעיל ואחראי של המלאי".