אינסטגרם היא כבר מזמן לא אפליקציה חברתית לשיתוף תמונות, אלא עסק שיווקי וכלכלי לכל דבר. חברות משלמות סכומים אסטרונומיים לסלבס עם מאות אלפי עוקבים כדי לקדם את המוצרים שלהן. מגזין "פורבס" ישראל בדק ודירג את ההכנסות של הכוכבות והכוכבים ברשת החברתית ומצא כי מעל כולם ממוקמות ארבע כוכבות בפער גדול מאד של הכנסות.

 

במקום הראשון ממוקמת אלחימסטר, שעל פי "פורבס" ישראל, פוסט יחיד באינטגרם שלה יעלה 120 אלף שקלים וסטורי 50 אלף שקלים. הרווח השנתי שלה מהאינסגרם בלבד הוא כ-3.5 עד 5.5 מיליון שקלים.

"הרבה", כך ענתה בעבר נועה קירל לשאלה כמה מוצרים היא מפרסמת במקביל. עם כמעט 2 מיליון שקלים מהאינסטגרם מדי שנה, קירל ממוקמת במקום השני. אם תרצו לקנות אצלה פוסט, זה יעלה לכם 120 אלף שקלים והמחיר לסטורי הוא 60 אלף שקלים. הרווח השנתי שלה מסתכם בכ-2 מיליון שקלים. 

זק, הצעירה שבחבורה, משלשלת לכיסה יותר ממיליון שקלים בשנה מהכנסות פרסום באינסטגרם. המחירון שלה: 30 אלף שקלים לפוסט ו-10 אלף שקלים לסטורי.

לפינס בת ה-22 יש למעלה מחצי מיליון עוקבים, כאשר מחיר פוסט בחשבון האינסטגרם שלה עולה 55 אלף שקלים. המחיר לסטורי צנוע יותר - רק 10 אלף שקלים. הרווח השנתי שלה מסתכם בכ-1.4 מיליון שקלים.

לכתבה המקורית בפורבס ישראל