1. ברוד סיטי חוזרת

ערוץ "קומדי סנטרל" הכריז בסוף השבוע על תאריכי הבכורה לעונה הקרובה שלו. אבי ג'ייקובסון ואילנה גלזר ישובו לעונה השלישית של "ברוד סיטי" ב-17 בפברואר, עם פרקים שיכללו לדברי הערוץ "טיול למשרד הרישוי, עכברוש בדירה, יציאה למסיבה, קבלת אחריות חדשה בעבודה, ביקור אצל אבא של אבי ומפגשים חדשים עם גברים חדשים". בינתיים, הן ממשיכות לפנק את המעריצים בסרטוני היוטיוב הקבועים שלהן. באחרון שבהם, הן משחקות בפרסומת למשחק מחשב של "טומב ריידר". 

2. וין דיזל ממשיך להתרחב

אחרי שפיזר רמזים על הסרטים העתידיים שלו, ואחרי שהכריז כי "מהיר ועצבני" תתרחב ליקום קולנועי של ממש, וין דיזל בישר למעריציו באינסטגרם כי חברת ההפקות שלו הקימה חטיבת טלוויזיה חדשה. הסדרה הראשונה שמתוכננת היא "Mercy City" - ספין-אוף לסרטי "רידיק", שתתמקד בציידי הראשים והנקרומנסרים ששימשו כדמויות משנה בסרטים. עדיין לא ברור אם דיזל עצמו ישתתף בסדרה כשחקן או שיישאר רק בתפקיד מפיק. בינתיים, התסריטאי הקבוע של "רידיק" ממשיך לעבוד על הסרט הרביעי בסדרה שיקרא "Furia". ויני, מה עם קצת חופש?

Last night Our company had a party to launch Our TV division. Very exciting. MERC CITY is a show that will follow the Mercs and Bounty Hunters of the Riddick Universe. Next Month, DT begins writing the next Chapter in the Chronicles of Riddick... FURIA. #HappyFurianFriday

A photo posted by Vin Diesel (@vindiesel) on

3. להיות ג'ון מלקוביץ' בעוד 100 שנה

ג'ון מלקוביץ' והבמאי רוברט רודריגז ("עיר החטאים", "פלאנט טרור") חברו יחד כדי ליצור סרט, שאף אחד לא יוכל לראות עוד 100 שנה. נכון שזה נשמע כמו פרויקט שאפתני, מרגש, יומרני ומלא משמעות? אז זה בעצם פרויקט פרסומי מושקע במיוחד לקוניאק מסוג "לואי ה-8", שמיושן מאה שנים לפני שהוא נמכר לשתייה. הסרט (בהנחה שהוא באמת קיים, הרי הקמפיין עובד גם אם הם רק "אומרים" שהם עושים אותו) אמור להציג את החזון של השניים לאיך ייראה העולם בעוד 100 שנים. בינתיים, הם שיחררו כמה קטעי טיזר, שלא כוללים חומר מהסרט עצמו והם בעצם פרסומות לפאקינג קוניאק. מה שאנשים יעשו כדי לגרום לפרסומות לא להיראות כמו פרסומות.

4. "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" כבר הרוויח 50 מיליון דולר

חודש לפני צאתו, מפלצת יחסי הציבור הידועה בשם "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" כבר הספיקה למכור המון כרטיסים, במה שמוכרז כעת בתור "המכירה המוקדמת הגדולה ביותר אי פעם". 50 מיליון דולר, זה הסכום שכבר שולם על כרטיסים להקרנות הבכורה של הסרט, וזה בלי מכירת הצעצועים והמרצ'נדייז שמרקיעה שחקים בעולם בחודשים האחרונים. הנתונים הגבוהים של המכירה המוקדמת מחזקים את ההערכות שהסרט ישבור שיאי הכנסות עם צאתו ב-17 בדצמבר.

וגם זה קרה בסוף השבוע: