יו הפנר וקריסטל האריס (צילום: Alberto E. Rodriguez, GettyImages IL)
תסדר לי איזה תפקיד ראשי | צילום: Alberto E. Rodriguez, GettyImages IL

אפשר לסגוד לו, אפשר לסלוד מהפוזה היהירה ובעיקר לקוות שלא ייגע בנו לעולם עם החלוק הזה, אבל קשה מאד להתעלם מהאייקון התרבותי שהוא יו הפנר. האיש מאחורי אימפריית פלייבוי עומד להצטרף בקרוב לשורה ארוכה של שמות גדולים שזכו לסרט המתאר את חייהם. אולפני וורנר רכשו לאחרונה את הזכויות ליצירת הסרט מיוניברסל שהחזיקה בהן בשנים האחרונות ולא הצליחה להביא את הפרויקט למסך הגדול.

האיש שצפוי להיות מופק על הביוגרפיה של הפנר הוא הבמאי דיויד דובקין, שידוע בעיקר בזכות שובר הקופות "לדפוק חתונה". בהוליוד מאמינים כי הסרט, שבמקור נועד להיות דרמה, יקבל פן קומי בזכות הצטרפותו של הבמאי, שעד עתה התנסה בעיקר בז'אנר הזה. העלילה תתרכז בפריחתה של אימפריית פלייבוי וחיבתו של הפנר לסגנון החיים הפרובקטיבי. ומי ייכנס לנעליים הגדולות של אדון הפנטזיות? המועמדים המקוריים לתפקיד היו רוברט דאוני ג'וניור ויו ג'קמן, בשני המקרים מדובר בבחירה אטרקטיבית במיוחד. אבל לא ברור אם לוח הזמנים הצפוף של השניים יאפשר לאחד מהם לקחת על עצמם את הפרויקט.

ביוגרפיות מצולמות הופכות לפופלריות יותר מדי בשנים האחרונות. אחרי ש-2013 הביאה לנו סרטים על נלסון מנדלה, סטיב ג'ובס והנסיכה דיאנה, צפויים לצאת בשנה הבאה סרטים על מיילס דיוויס, אגדת הג'אז וסרט שיספר את סיפורו של ג'ון בלושי, הקומיקאי והשחקן המפורסם. ומתי הף הקולנועי יגיע אלינו? כפי הנראה כרגע, לא לפני 2015.

>>חפשו אותנו בפייסבוק