ביום שני האחרון, פעלולן בשם ג'ו וואטס נפצע על סט הסרט "מהיר ועצבני 9". לפי דיווחים של אתר Deadline, וואטס נפל מגובה של שישה מטרים וסבל מפגיעת ראש חמורה. הוא הובהל במסוק לבית חולים בלונדון, שם החלו לטפל בפציעותיו והוא הוכנס לתרדמת יזומה.

המשטרה הגיעה לזירת התאונה והעבירה את הטיפול במקרה לסוכנות הבריאות והבטיחות של ממשלת בריטניה. דובר הסוכנות מסר כי החקירה נמצאת בעיצומה. בת הזוג של וואטס, טילי פאוול, פרסמה פוסט בו כתבה שוואטס סבל מפגיעה חמורה בראשו אבל נמצא במצב יציב, מסיבה לא ברורה פאוול החליטה למחוק את הפוסט.

"קרתה תאונה על הסט של 'מהיר ועצבני 9' בה היה מעורב אחד הפעלולנים שלנו", מסרו האולפנים ביום שני. "השהינו את ההפקה כדי להתמקד בנושא". צוות הצילום הראשי המשיך אתמול בצילומי הסרט בעוד הצוות המשני עדיין לא חזר לעבודה. בניגוד למה שמקובל לחשוב, וואטס איננו הכפיל של וין דיזל שמככב בסרט. וואטס הוא פעלולן מנוסה שהשתתף ב"משחקי הכס", "ג'וני אינגליש חוזר" ו"מלחמת הכוכבים: הג'דיי האחרון". לאחרונה הוא הופיע ב"ספיידרמן: רחוק מהבית".

ב"מהיר ועצבני 9" יככבו וין דיזל, מישל רודריגז, שרליז ת'רון, ג'ון סינה ועוד. הוא עתיד לצאת לאקרנים ב-22 במאי, 2020. עד אז תוכלו להסתפק בספין אוף הראשון ביקום הקולנועי של "מהיר ועצבני", "הובס ושואו", שיצא לאקרנים בישראל בתחילת חודש אוגוסט הקרוב.