יש חיים חדשים על המסך הגדול והחיים האלה שייכים ליקום הקולנועי שעתיד להיוולד עם "הובס ושואו", הסרט הראשון שמתפצל מסדרת סרטי "מהיר ועצבני". בהתחשב בעובדה שקרב הקרחות בין דוויין - דה רוק - ג'ונסון לג'ייסון סטייתם עתיד להיות הבלוקבאסטר הכי גדול של הקיץ, שלא לומר של השנה, זה כנראה יהיה הספין אוף הראשון מבין רבים שעוד יבואו.

חוץ מסדרת אנימציה בנטפליקס וסרט "מהיר ועצבני" בהובלת גיבורה נשית, וין דיזל כבר דיבר על שלושה ספין אופים נוספים שנמצאים בעבודה. ביקום קולנועי כמו ביקום קולנועי - כל סרט מצטט את השני, מתכתב איתו ומחזיר דמויות וקווי עלילה מסרטים שונים. בהתחשב בכך ש"הובס ושואו" הוא הראשון לכונן את היקום הזה, הוא גם כנראה ההכרחי ביותר. על פי במאי הסרט דיוויד ליטץ' ("דדפול" 2), "הובס ושואו" גם הולך להיות שונה משאר הסרטים ולתפוס כיוון חדש שעוד לא ראינו.

אז מה מחכה לנו שם?

המפגש המצופה בין הובס לשואו יהיה לא פחות מאפי
וין דיזל, האיש והקרחת, חבר של גל גדות ואדם שכבודו במקומו מונח. זהו, אמרנו את זה, ועכשיו אפשר להגיד את מה שכולם חושבים כבר שנים: הדמויות הכי אהובות ב"מהיר ועצבני" הן אלו של דוויין ג'ונסון וג׳ייסון סטייתם. הובס (ג'ונסון) ושואו (סטייתם) הם דמויות נהדרות כשלעצמן, אבל כשהם נאלצים להיצמד האחד לשני - מדובר במפגש ענקים שעוברת בו כימיה קומית מחשמלת שנעוצה בכך שהובס ושואו משלימים האחד את השני. לציפייה הזאת של המעריצים, דה רוק מודע בהחלט ועוד לפני שבכלל נודע שיצטרף רשמית לספין אוף, הוא העלה תמונה משותפת של השניים לאינסטגרם עם ההבטחה: "יום אחד ניתן לקהל את מה שהוא רוצה, ונילחם. זה יהיה הקרב הכי טוב בהיסטוריה של הקולנוע". ובכן, נראה כי הזמן לקיים הבטחות הוא ממש עכשיו. 

הופעות מפתיעות שאסור לגלות
אם יש משהו שמעריצים אדוקים אוהבים, בפרט בסרטים שנוצרים באותו יקום, זה קאמיאו'ז (Cameo's) - הופעה קצרה של דמויות או אנשים מוכרים, לרוב בעלי חשיבות מסוימת לסרט או לסדרה. הקאמיאוז נעשות בדרך כלל בהפתעה ובקריצה ברורה למעריצים אדוקים שבקיאים בכל פרט ודמות.  

בלי לספיילר יותר מדי, כבר נמסר שרומן פירס (טייריס גיבסון, המסתכסך באופן קבוע עם דה רוק) יפציע על המסך, אבל ההתרגשות האמיתית היא סביב נוכחותם הסודית של שני שחקנים הוליוודיים מוכרים ומוערכים, שעל פי השמועות עתידים להפתיע עם תפקידים משמעותיים שיעיפו לצופים את הקולה מהיד.

משפחה כן בוחרים
מאיפה להתחיל? אוקיי, בואו נעשה את זה: משפחת שואו, כפי שכבר קצת ראינו בעבר, היא משפחה מורכבת וב"הובס ושואו" האישיוז רק ילכו ויהפכו מורכבים יותר. הלן מירן - סליחה, דיים הלן מירן, זוכת האוסקר - חוזרת לתפקידה כאמו הקשוחה והכלואה של שואו. כדי להוסיף על הדרמה המשפחתית, הטי שואו (ונסה קירבי), אחותו של שואו, תחזור בתפקיד משמעותי בהרבה מבעבר, מה שבעיקר מבשר על הרבה מאוד צרות מצדה. מהצד של החתן השני, הובס, דה רוק הפנים היטב את הקונספט המשפחתי ובתפקיד אחיו ישחק לא אחר מאשר בן דודו במציאות, רומן ריינס, מתאבק WWE שאף ישתמש בשתי תנועות שהפך להיות מזוהה איתן ונשאיר לחובבי ההיאבקות לזהות באילו מהן מדובר. 

View this post on Instagram

For the biggest showdown the FAST & FURIOUS franchise has ever seen, I wanted to cast my legit family to play my brothers. Proud of my cuz @romanreigns in his acting debut - awesome job. He’s one of the nicest & kindest men you’ll ever meet.. but, if you’re an asshole he’ll rip your face off ‍♂️ #BrotherlyBond HOBBS & SHAW AUGUST 2ND

A post shared by therock (@therock) on

דה רוק והאבן הקטנה
עם כל הכבוד לקאסט הבוגר והמוערך עם האוסקרים והכול, הצטרפותה של השחקנית אליאנה סוא׳ה הוא רגע להתעכב עליו. זה ידוע שהתמה המרכזית בסרטי "מהיר ועצבני" היא המשפחה והחשיבות שלה, ונראה ש"הובס ושואו" הולך להתמקד בנושא יותר מתמיד. סוא׳ה תצטרף למשפחת הובס המתרחבת כבתו של הובס (דה רוק), שהרגיש שהדרך הכי טובה להיכנס לתפקיד אביה, היא לעשות בושות לבתו הבדיונית באינסטגרם. "אליאנה הייתה סופר לחוצה וביישנית לגבי האופן שבו אכריז עליה כחברת קאסט", כתב דה רוק בפוסט שהעלה, "אז חשבתי שנתחיל בבייבי סטפס ונספר ל-122 מיליון העוקבים שלי בעולם על זה!". סליחה, אבל שרירן רגיש ובתו הקטנה והקשוחה זו משוואה שלחלוטין עובדת עלינו.

View this post on Instagram

Awesome little leading lady @elianasua_ alert Filming our HOBBS & SHAW (Fast & Furious spin-off film) and it’s a pleasure to introduce the newest member of my Hobbs family to all of you. Eliana was super shy (and excited) about how I would announce her being cast in our movie. So, I figured we’d take baby steps and start with my 122million+ Instagram family & friends around the world Congrats on this big role and opportunity, thank you for working so hard - you’re doing awesome and welcome to our franchise. But first let’s destroy our cheat meals!!! #HobbsFamilyTree #ElianaSua #HobbsAndShaw SUMMER 2019

A post shared by therock (@therock) on

אידריס אלבה: הנבל החדש
"בלתי מנוצח", כך הגדיר דה רוק את דמותו של בריקסטון, שמבטיח "לזרוע הרס, גיהינום ומהומה". העובדה שבריקסטון הוא לא נבל רגיל, אלא הכלאה בין אדם אנושי לסייבר, הופכת אתו לאויב שקשה מאוד להכניע. בריקסטון עתיד להשתמש ביכולות הטכנולוגיות-גנטיות שלו כדי להפוך למהיר יותר, חזק יותר, גדול יותר, וכמובן - חסין מכדורים. כך שכן, בהחלט אפשר להכריז על העימות שלו עם השניים כמצופה. הבונוס הגדול באמת בדמותו של בריקסטון היא העובדה שמגלם אותו אידריס אלבה, לשעבר "הסמויה" ו"לות'ר" וגם מוזיקאי ודי ג'יי לעת מצוא. בין כל הפרויקטים והיכולות האלו, אלבה החליט להשתמש בהפסקות בין הטייקים כדי לכתוב שיר לסרט, לראשונה בחייו. הבמאי שמע והחליט להכניס את השיר לסרט, עכשיו נראה אם תצליחו לזהות אותו כשהוא יושמע על המסך הגדול.

הובס ושואו (צילום: Tulip Entertainment, יחסי ציבור​)
סוחר סמים מ"הסמויה"+בלש מ"לות'ר" = נבל נוראי ב"הובס ושואו" | צילום: Tulip Entertainment, יחסי ציבור​