כוכב "אקוומן", ג'ייסון מומואה, פרסם כי לא יוכל לצלם את הסרט השני בסדרה בגלל שנדרס על ידי בולדוזר במהלך הפגנה בהוואי. השחקן שנולד בהוואי, מוחה כבר שבועות נגד בנייה על הר געש קדוש באי.

"סליחה האחים וורנר, אי אפשר לצלם את 'אקוומן 2', ג'ייסון נדרס על ידי בולדוזר כשניסה לעצור את הריסת ארץ מולדתו. זה לא קורה, אנחנו לא ניתן לכם להמשיך לעשות את זה", פרסם מומואה בחשבון האינסטגרם שלו יחד עם תמונה של אתר הבנייה. אם חששתם לבריאותו של מומואה, תפסיקו. השחקן התבדח בקשר לדריסתו כדי להעלות את המודעות למחאה והוא בריא ושלם.

View this post on Instagram

FUCK THIS. And TMT is 4x bigger. Sorry Warner Bros we can’t shoot Aquaman 2. Because Jason got run over by a bulldozer trying to stop the desecration of his native land THIS iS NOT HAPPENING. WE ARE NOT LETTING YOU DO THIS ANYMORE. Enough is enough. Go somewhere else. Repost. This is what telescope construction looks like (Subaru Telescope, 1992). The TMT will be four times larger on unscathed land. We must protect our scared mountain from further desecration. #KuKiaiMauna #WeAreMaunaKea #TMTShutdown

A post shared by Jason Momoa (@prideofgypsies) on

אם המחאה לא תצליח, ההר יהפוך להיות מקום משכנו החדש של טלסקופ מסיבי שעתיד לשמש אוניברסיטאות בקלפירוניה וקנדה. כוכב "משחקי הכס", הוא לא המפורסם היחיד שהתגייס למען המטרה החשובה, גם דווין "הרוק" ג'ונסון הצטרף למחאה. "אני עוקב אחרי זה כבר שנים, אבל כשהגעתי לכאן הבנתי שזה יותר גדול מטלסקופ", אמר ג'ונסון בראיון לאתר חדשות בהוואי. "זה אנושיות, תרבות ואנשים. אנשים שמוכנים למות כדי להגן על הארץ הקדושה הזאת".

ואם חששתם לגורל הסרט הבא של "אקוומן", הסירו דאגה מליבכם. מומואה נמצא תחת חוזה והוא אכן יצלם את "אקוומן 2", שעתיד לצאת לאקרנים בדצמבר 2022.