בריאן קרנסטון (צילום: Craig Barritt, GettyImages IL)
יישאר איתנו שישה סרטים. בריאן קרנסטון | צילום: Craig Barritt, GettyImages IL
רק 48 שעות חלפו מאז שהידיעה על הליהוק של בן אפלק לתפקיד באטמן הכתה את העולם בתדהמה, והנה מתבשל לו עוד ליהוק לוהט לסרט ההמשך של "איש הפלדה". בריאן קרנסטון, כוכב "שובר שורות" והאיש שמזוהה יותר מכל עם וולטר ווייט (או הייזנברג, מה שעדיף עליכם), ישאיר בקרוב את עולם המת' מאחוריו כשהפרקים האחרונים בהחלט של הסדרה יסתיימו. אבל העתיד מזמן לו דמות נבל איקונית לא פחות.

אחרי יממה של ספקולציות בנושא, מאשר בלוג הטלוויזיה הפופולארי ZAP2IT שקרנסטון ייכנס לנעליו של לקס לות'ור, אויבו המושבע של האיש מקריפטון. לות'ור הוצג בקומיקס במספר גרסאות, אך הפופולארית מכולן מציגה אותו כאיש עסקים עשיר ומקושר במיוחד, ששם לעצמו כמטרה להשמיד את סופרמן. על פי הידיעה קרנסטון חתם על חוזה ל-6 סרטים לפחות, מה שמוכיח שהכותבים מייעדים לו תפקיד מרכזי ביותר בעולם החדש שמנסה DC קומיקס ליצור.

פרויקט איש הפלדה
עוד אויב לאוסף. הנרי קאוויל
לות'ור הוא, כאמור, לא הדמות היחידה שבה ייאבק סופרמן בסרט שייצא לאקרנים בקיץ 2015. האביר האפל בכבודו ובעצמו ייאבק גם הוא באיש הפלדה בעלילה שתבוסס על קומיקס פופולארי מאת פרנק מילר. בניגוד לאפלק, המינוי של קרנסטון בן ה-57 צפוי להתקבל דווקא בהתלהבות בקרב המעריצים.

>> סקסי בק: סמנתה מצטרפת ל"יומני קארי"
בואו לפייסבוק שלנו