פרסי סאג 2013 בן אפלק (צילום: Frazer Harrison, GettyImages IL)
בקרוב חוזר לטייטס. בן אפלק | צילום: Frazer Harrison, GettyImages IL
הנה שם אחד שמעריצי איש העטלף כנראה לא לקחו בחשבון במסגרת הספקולציות שגדשו את הרשת בשבועות האחרונים. מאז כנס קומיק קון האחרון, אז הודיע זאק סניידר שסרט ההמשך ל"איש הפלדה" יכלול גם הופעה מחודשת של באטמן, עברה המועמדות מדי כמה ימים לכוכב הוליוודי גדול אחר, אבל הבחירה הסופית של אולפני וורנר הצליחה להפתיע לא מעט אנשים.

בן אפלק שיקם בשנים האחרונות את מה שנראה היה כקריירה הרוסה כשעבר לצד השני של המצלמה והפך לבמאי. שלושת סרטיו העניקו לו את שבחי הביקורות ו"ארגו" זיכה אותו גם בפרס האוסקר לסרט הטוב ביותר. בעבר השתתף אפלק במה שנתפס על ידי רבים כסרט הגיבורים הכושל ביותר שנראה על המסכים, "דרדוויל", ועל אף שהוא ממשיך בקריירת המשחק שלו במקביל לעבודתו כבמאי, היה קשה להאמין שיסכים לגלם גיבור על שוב.

עלייתו של האביר האפל
השאיר נעליים ענקיות. כריסטיאן בייל כבאטמן
הסיקוול ל"איש הפלדה" שצפוי לעלות לאקרנים ב-2015 יבוסס על הקומיקס "שובו של האביר האפל" מאת פרנק מילר ובו באטמן וסופרמן נאבקים זה בזה. שם רשמי עדיין לא ניתן לסרט אך ההערכות הן שהוא ייקרא "באטמן נגד סופרמן". אפלק יירש בתפקיד באטמן את כריסטיאן בייל, שגילם את הדמות בטרילוגיית "האביר האפל"של כריסטופר נולאן, המוגדרת על ידי רבים כטובה בכל הזמנים. את הנעלים הענקיות האלה יצטרך כעת אפלק למלא.

"בן מביא איתו איזון מעניין לסופרמן של הנרי קאוויל", נכתב בהודעה רשמית מטעמו של זאק סניידר. "יש לו את יכולות המשחק לייצר דמות של אדם בוגר ופיקח יותר מקלארק קנט, שסוחב עמו צלקות של שועל קרבות ותיק, אך מנגד ניחן עדיין בכריזמה שהעולם רואה במיליארדר ברוס וויין. אני לא יכול לחכות להתחיל לעבוד איתו". אפלק עצמו טרם הגיב למינוי.

אין תמונה
ובצד השני של הזירה, הנרי קאוויל כסופרמן
איך יגיבו המעריצים ברחבי העולם לליהוק? הציפייה הראשונית היא דווקא למחאה מצדם של לא מעט מהם. אפלק השחקן לא נתפס בתור מי שיכול להתאים לטון האפל והקודר של הדמות, בוודאי לא אחרי הפיאסקו של דרדוויל. מנגד, יש כאן הזדמנות כמעט חסרת תקדים עבורו לתקן את הרושם הנורא ההוא ולהיכנס מחדש לליבם של המעריצים גם כשחקן. יהיה מעניין מאד לראות לאן זה יתפתח.

>> בואו לפייסבוק שלנו