6 שנים חלפו מאז שפול ווקר נהרג בתאונת דרכים, וקאסט "מהיר ועצבני" לא שכחו אותו. למעשה, נשמע שנוכחותו הורגשה גם בצילומי הסרט התשיעי בסדרה. ווקר נהרג בתאונת דרכים ב-30 בנובמבר 2013, באותם ימים הוא צילם את "מהיר ועצבני 7", ושיחק את בריאן אוקונור, לאחר מותו הושלמו צילומי הסרט בעזרת אחיו.

טייריס גיבסון, שמשחק את רומן פירס, שיתף שני פוסטים לכבוד יום השנה למותו של פול ווקר. בפוסט הראשון הוא שיחזר את הבשורה הראשונה על מותו של ווקר: "לפני שש שנים קיבלתי את שיחת הטלפון הכי נוראית בחיי... היום אני בוחר לזכור את החיבוקים שלך, את החיוך, את קול צחוקך המרוחק... היום אני זוכר את השיחות שלנו, כשדיברנו על כמה אנחנו אוהבים את הבנות שלנו. היום אני רוצה לספר לך שחשבנו עליך כל יום על הסט של 'מהיר ועצבני 9', כשהיינו עייפים אתה עזרת לנו להמשיך". בפוסט נוסף, העלה גיבסון סרטון של ווקר בראיון, בו הוא מתאר את היחסים בינו לבין גיבסון: "אני אוהב את טייריס כמו אח, הוא משגע אותי לפעמים אבל תמיד יש אהבה ביננו".

View this post on Instagram

Today 6 years ago I got the worst phone call I’ve ever gotten in my life..... Roland your best man and our brother..... I guess that’s why I’ve slept the day away cause I just want this particular day to go away...... today I choose to remember your hugs, today I choose to remember your smile, today I choose to remember the distinct sound of your laugh.... today I choose to remember that we shared too many stories of how we loved our daughters... Today I choose to tell you that we thought about you everyday on the set of Fast9 and when we were tired YOU pulled us UP..... Nothing is or will ever be the same without you....... REST IN HEAVEN P!!!! Thank you for coming to our planet and creating the shift!!!!!!!!

A post shared by TYRESE (@tyrese) on

View this post on Instagram

Love you with all my heart, miss you with all my heart.

A post shared by jordanabrewster (@jordanabrewster) on

ג'ורדנה ברוסטר, משחקת את מיה טורטו, בת זוגו ואמא ילדיו של בריאן בסרטי 'מהיר ועצבני'. פירסמה ברוסטר פירסמה תמונה שלה יחד עם ווקר וכתבה "אוהבת אותך בכל ליבי, מתגעגעת אליך בכל ליבי". מאחר ומיה חוזרת בסרט הבא בסדרה, המעריצים תוהים האם זה אומר שגם בריאן יחזור, ויש שמועות די רציניות שהתשובה על כך חיובית.

View this post on Instagram

celebrating you today, and everyday

A post shared by Meadow Walker (@meadowwalker) on

View this post on Instagram

Always...

A post shared by Vin Diesel (@vindiesel) on

בתו של ווקר, מדו, העלתה תמונה יחד עם וין דיזל, בוסטר ובני משפחותיהם, וכתבה: "חוגגים אותך היום, ובכל יום". גם דיזל, התייחס ליום השנה למותו של ווקר ופירסם תמונה מעוצבת של השניים, בה נראה ווקר מחייך ממה שאמור להיות גן עדן.