הרשו לנו לסייע במשימת ההישרדות שהיא הקיץ עם הפתרון הבא: ״מהיר ועצבני: הובס ושואו״ על המסך הגדול ועם מזגן טוב ברקע. אז אם אהבתם את סדרת הסרטים המפורסמת, קבלו 5 סיבות שבטוח ישכנעו אתכם סופית ללכת לראות את הסרט החדש:

כי מדובר בסרט שכולם יכולים ללכת אליו

 אם אתם עדיין מאמינים בקונספציה לפיה סרטי אקשן הם לבנים ותו לא, ״מהיר ועצבני: הובס ושואו״ כבר יפרק את המשוואה הזאת בשבילכם. הנושא של המשפחה, המרכזי כל כך בסרטים הקודמים, בדרך כלל בא לידי ביטוי במשפחה מסוג אחד מאוד ספציפי, אבל ״הובס ושואו״ מצליח לירות לכל הכיוונים - ולפגוע. וכן, התכוונו למשחק המילים הזה. קווי העלילה השונים - ביניהם הקשר של הובס עם בתו, המשפחה של שואו, היחסים בין השניים והמפגש מול בריקסטון הנבל הבלתי מנוצח, הם הבטחה ש״הובס ושואו״ לא רק מדבר על משפחה, אלא גם מכוון אליה. קהל היעד הוא, בגדול, כל בני המשפחה ואם אי פעם נזקקתם לפעילות משפחתית ש*איננה* כרוכה בשהייה בחוץ ב-40 מעלות, זה כנראה עכשיו וזה כנראה שעתיים של פאן עם כל המשפחה - במזגן.

כי זה הרולס רויס של סרטי קיץ ורואים את זה

טוב, אם אי פעם העפתם מבט בסרט מבית ״מהיר ועצבני״, אתם כבר יודעים שלא חוסכים שם כסף על ההפקה. סרטי ״מהיר ועצבני״ תמיד נעשו בתקציבים יקרים מאוד, וההשקעה תמיד הוכיחה את עצמה בקולנוע, עם הכנסות שמתקרבות ל-4 מיליארד דולר. אחרי הפסקה של שנתיים מהסרט הקודם בסדרה ועם הסרט הראשון שמבשר על הפיכתם של סדרת הסרטים ליקום קולנועי, ״הובס ושואו״ מתוכנן להיות יריית פתיחה יקרה במיוחד.

הצילומים התפרשו על פני שלוש יבשות, ביניהן סמואה האקזוטית וגם הוואי (המדינה בה דה רוק גדל כילד), תקציב של 200 מיליון דולר ובמאי שאחראי ללהיטי אקשן ענקיים כמו ״ג׳ון וויק״ ו״דדפול״ 2, ״הובס ושואו״ הולך להשוות לסטנדרט שהציבו קודמיו – ולהתעלות עליו. השילוש הקדוש - הרבה מאוד כסף, מומחה אקשן כבמאי ולוקיישנים חלומיים - אומר שהמכוניות, הפעלולים וההפתעות שאנחנו יכולים לצפות להם, הם כאלה שטרם נראו ב״מהיר ועצבני״. 

כי זאת האלטרנטיבה האולטימטיבית לסרטים של קיץ 2019

בקיץ הנוכחי, ״הובס ושואו״ הוא האפשרות היחידה עבור אנשים שרוצים לראות בקולנוע שלהם משהו אחר משירי מחזמר ואנימציה. האקשן, העימותים ורמות האדרנלין של ״הובס ושואו״ הם האלטרנטיבה המושלמת להיצע הדליל של התקופה, ואין שום סיכוי שאפשר לחוות את רכבת ההרים המשוגעת הזאת במקום אחר מלבד קולנוע ממוזג, סאונד אימתני ומסך ענק.

כי היחסים בין הובס לשואו עוד יהפכו לגיפים שיגדירו את התקופה

יותר משאנחנו מחכים לראות את דה רוק וג׳ייסון סטייתם מתייצבים מול אידריס אלבה בתפקיד בריקסטון, אנחנו מחכים לראות אותם מתייצבים האחד מול השני. הדינמיקה האדירה בין שני הענקים שהם לגמרי הפכים, היא לא רק מפגש מלא אגרסיות אלא גם קומדיה בפני עצמה. זה רק הגיוני שהאנשים מאחורי ״מהיר ועצבני״ יזהו את הפוטנציאל שבעלילה שלמה תחת הכתפיים השריריות של דה רוק וסטייתם, והצמד הובס ושואו הוא בעל פוטנציאל לקאלט אמיתי. אל תתפלאו אם בתקופה הקרובה האינטרנט יוצף בגיפים ובממים, ובחייאת, אתם לא רוצים לצאת אלה שלא מבינים במה מדובר.

הובס ושואו (צילום: Tulip Entertainment, יחסי ציבור​)
דינמיקה אדירה. הובס ושואו | צילום: Tulip Entertainment, יחסי ציבור​

כי כמות ההפתעות כמעט לא הגיונית

הופעות אורח של דמויות מ"מהיר ועצבני" וגם שתיים סודיות של שחקנים מפורסמים במיוחד, שיר שכתב אחד מכוכבי הסרט על דעת עצמו ונכנס לגרסה הסופית וליהוקים של בני משפחה אמיתיים הם רק חלק מהדברים שב"הובס ושואו" מתכננים. וזה לא הכול: דה רוק כבר פיזר הבטחות על קרב שיהיה אחד מ"הגדולים שידע הקולנוע" וזה עוד לפני שדיברנו על תוספת אחת חמודה במיוחד שהכריז עליה באינסטגרם. בקיצור, תתכוננו לצפות ב"הובס ושואו" בנשימה עצורה.