ככה לא מבשלים ארנב: העיבוד הבימתי ל"חיזור גורלי" מביך ומיותר
ההצגה החדשה של תיאטרון הבימה המבוססת על שובר הקופות המצליח מהאייטיז, "חיזור גורלי", סובלת מדמיון רב מדי למותחן ההוליוודי שלא עומד במבחן הזמן. היא מרגישה כמו אופרת סבון ומכילה סצנות סקס עם ניחוח של פורנו רך שממש מבזות את הקהל. גם הביצוע המוצלח של אסנת פישמן בדמות הרווקה הנואשת והפסיכוטית לא מצליח להציל אותה מההתרסקות

לא ברור מה בער כל כך לתיאטרון הבימה לעלות ארצה את העיבוד הבימתי לסרט שובר הקופות משנות השמונים - "חיזור גורלי". ג'יימס דירדן, שכתב את התסריט לסרט ואף היה מועמד עבורו לפרס האוסקר, עיבד אותו למחזה שהוצג בלונדון השנה. דירדן לא שינה הרבה חוץ מסצנת הסיום, הקולנועית מדי, שלעולם לא הייתה עובדת על הבמה. בתכניה הצהיר דירדן על התיקון והצדק שעשה עם הדמות הראשית, אלכס פורסט המוצגת בסרט כפסיכופתית מסוכנת, מפני שרצה להעמיד דברים על דיוקם. לטענתו, אלכס היא לא דמות מטורפת אלא פשוט אישה בודדה ונואשת. בפועל, אלכס של ההצגה לא שונה במיוחד מאלכס של הסרט – ואוי לנו אם זוהי הרווקה הבודדה והנואשת הטיפוסית.


