סיינפלד. חוזר לישראל (צילום: רויטרס)
צילום: רויטרס

עבור לא מעט מעריצים ההתרגשות מהידיעה על הגעתו של ג'רי סיינפלד להופעה בישראל הפכה בזמן קצר לתסכול, שמקורו בשרשרת של החלטות תמוהות מצד ההפקה. מכירת הכרטיסים, שנפתחה תחילה רק לחברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על, פעלה באופן מקרטע: אתר "לאן" לא עמד בעומס, המשתמשים נתקלו בעמודי שגיאה ורבים מהם נאלצו לחזור על תהליך הרכישה בשנית, ולגלות שהפסידו את מקומות הישיבה שכבר סימנו לעצמם. "האתר של 'לאן' פשוט בדיחה", אמרה אחת הרוכשות ל-mako תרבות. "בחרנו כרטיסים, עברנו לעמוד התשלום, שילמנו ונהיה עמוד לבן. אחר כך מישהו כבר גנב לנו את המקומות. הכל היה מסורבל ומרתיח". גולשת אחרת סיפרה: "שמעתי מלא מעט חברים שלא הצליחו לרכוש. אני הייתי צריכה לספק לחברה את קוד ההטבה שלי כי היא לא קיבלה את המייל הרלוונטי".

בתום מספר שעות אזלו כל הכרטיסים להופעה במכירה המוקדמת, מה שעורר את זעמם של המעריצים שאינם חברים במועדון אל על. "בחברת התעופה הגרועה ביותר שטסתי איתה אי פעם הצליחו לעשות תרגיל שיווקי שגרם להם להיראות חובבנים וגרועים אפילו בסטנדרטים שלהם", כתב העיתונאי עמית סלונים בדף הפייסבוק שלו על ההתנהלות השערורייתית. "הכרטיסים להופעה היחידה, כרגע, אזלו יום לפני פתיחת המכירה הרשמית, ונמכרו כולם לחברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על. חבל רק שרוב חברי מועדון הנוסע המתמיד לא באמת זכו לקנות את הכרטיסים כי הובטח להם שהם יקבלו קוד לרכישה ובמקום זה במשך כמה שעות אנשים ניסו להשיג את שירות הלקוחות של החברה, שכמובן קרס מלחץ".

כאשר נערמו מספיק תגובות זועמות ברשתות החברתיות, הכריזה ההפקה על קיום מופע נוסף ב-20.12 (יום לאחר המופע הראשון). גם מכירת הכרטיסים למופע זה פתוחה רק לחברי מועדון הנוסע המתמיד, ורק מחר (9.10) תיפתח לקהל הרחב. ההפקה הפסידה אמנם כמה מעריצים מתוסכלים שאיבדו את החשק לרכוש כרטיסים להופעה, אך הרוויחה את הבאזז הדרוש כדי למלא את היכל מנורה מבטחים גם בערב נוסף. הציניקנים מביניכם רשאים להניח שזה לא בהכרח מקרי.

הרשת מגיבה: 






מזל טוב לאל על: בחברת התעופה הגרועה ביותר שטסתי איתה אי פעם הצליחו לעשות תרגיל שיווקי שגרם להם להיראות חובבנים וגרועים א...

Posted by Amit Slonim on Thursday, October 8, 2015

ג'רי סיינפלד, אוח, סיינפלד. התלבטות. הוא באמת יצר סידרה גדולה, נהדרת, סיטקום במיטבה. אני רואה את הפרקים האלה שוב ושוב וש...

Posted by Meira Firon on Wednesday, October 7, 2015