לראשונה בקריירה יגיע ג'רי סיינפלד להופעה מיוחדת ב-19 בדצמבר שתתקיים בהיכל מנורה מבטחים (לשעבר נוקיה, לשעבר יד אליהו) שבת"א במסגרת סיבוב הופעות עולמי. המכירה המוקדמת תיפתח מחר (חמישי) לחברי מועדון הנוסע המתמיד של "אל על" ולמחזיקי כרטיס אשראי Fly Card. מחירי הכרטיסים ינועו בין 250 ל-950 ש"ח, ו-1,250 ש"ח לכרטיס VIP.

הקומיקאי היהודי הוותיק ששינה את עולם הקומדיה והטלוויזיה עם "סיינפלד" - סדרת הקאלט שרצה 9 עונות ונחשבת לאחת הסדרות המצליחות בהיסטוריה - יגיע לארץ להופעת סטנדאפ באנגלית. 

כך זה נראה כשהוא הופיע בתכנית של ג'ימי פאלון בסוף השנה שעברה: 

סיינפלד בראיון אישי לקראת הגעתו ארצה, על ישראל, ילדיו וראש הממשלה נתניהו: 

עדכון: הכרטיסים להופעתו של סיינפלד אזלו תוך שעות ספורות במהלך המכירה המוקדמת. ההפקה הודיעה הבוקר על קיומה של הופעה נוספת, ב-20 בדצמבר בהיכל מנורה. המכירה המוקדמת תהיה שוב פתוחה רק לחברי מועדון הנוסע המתמיד ולמחזיקי כרטיס אשראי Fly Card, ותיפתח לקהל הרחב ביום שישי בקופת משרד הכרטיסים "לאן" ובאתר.

עדכון (18:00): לאחר שאזלו כמעט כל הכרטיסים גם להופעה השנייה, הודיעו המפיקים על קיומה של הופעה שלישית. בניגוד להופעות הקודמות שנקבעו, הופעה זו תיפתח למכירה לקהל הרחב ללא מכירה מוקדמת, החל מהשעה 10:00 מחר בקופות "לאן" ובאתר. ההופעה נקבעה ל-19.12 בשעה 17:00 - שלוש שעות וחצי לפני ההופעה המקורית שנקבעה - ותפתח למעשה את הופעותיו של סיינפלד בישראל.