mako
פרסומת

הצוות המוביל של הספורט המוטורי הישראלי מתכונן לעונת המרוצים הבאה

אחרי שרז הימן והלל סגל היו הישראלים הראשונים לזכות, ב-2013, בתואר אליפות בינלאומי בספורט המוטורי, צוות "פוינטר" מתכונן לחזור, עם הרבה תקוות לשחזר את ההישג, לסיבוב הופעות נוסף בסבב מרוצי הבלקן גם השנה. קל זה בטוח לא יהיה

ניר בן זקן
mako
פורסם:
ראלי 24 השעות של אתונה
צילום: פז בר
הקישור הועתק

רז הימן והלל סגל
רז הימן והלל סגל בסיום דקאר 2012 | צילום: טל זוהר
למרוץ השטח הקשה בעולם – ראלי דקאר, הצמד, שרשם, בשנת 2012, את ההישג המרשים ביותר  לישראלים במרוץ המפרך בעולם, חושף את תוכנית המרוץ הבינלאומית שלהו לשנה הקרובה והיא לצערנו לא תכלול את הדקאר הבא.

בכל מקרה, למרות השאיפה של רז הימן והלל סגל לחזור ל"דקאר" או לפחות למרוצים כמו "דרך המשי" או "אפריקה אקו" (מרוץ ביבשת השחורה על בסיס נתיב ה"דקאר" המקורי), בשל העלויות הגדולות של המרוצים האלה ומגבלות התקציב, שבמקרה הטוב יספיקו למרוץ אחד, הצמד המנצח של הספורט המוטורי הישראלי החליט להתחרות בסבב מרוצי הבלקן ממש כפי שעשה ב-2013.

כזכור בשנה החולפת הימן וסגל השתתפו בשלושה מרוצים בינלאומיים ובסופו של דבר זכו בתואר אלופי הסבב. היכולת של השניים לצאת גם בשנה הקרובה לשלושה מרוצים מעבר לים, נובעת בין היתר מהגדלת החסות שתעניק חברת "אוטו לוקס" יבואנית צמיגי TOYO בנוסף כמובן לתמיכה, זו השנה ה-11, מהספונסר הוותיק והראשי "פוינטר- מערכות איתור ומיגון". כמו כן יש לזכור שבעקבות הזכייה בתואר האליפות הימן וסגל קיבלו פטור מדמי הרישום למרוצים.

העונה הבינלאומית של רז והלל תחל במאי בקו הזינוק של ראלי "HELLAS" ביוון (אותו ניצחו בשנה שעברה), תמשיך בראלי בלקן בחודש ספטמבר ותסתיים בדצמבר במרתון 24 השעות של אתונה. השאיפה היא, כמובן, לשחזר את ההישג מהשנה הקודמת, אך עיון ברשימת המתחרים חושף שהפעם זה יהיה קשה יותר כשמולם צפויים להתמודד צוותים מיומנים רבים שנרשמו לתחרויות. את חלקם כבר הכירו מהסבב הקודם וחלקם עשו "טרנספורמציה" ממרוצים ה"יוקרתיים" לסבב הבלקן כחלק מהמשבר הכללי שפוקד את אירופה.

ספורט מוטורי - ראלי בלקן
האם צוות פוינטר יצליח לזכות שוב בתואר אלופי הבלקו?