טסלה ממשיכה לצמוח וגורמת להפסקת חשמל גדולה
אירוני משהו: בסמוך למועד פרסום תוצאות מבחני הריסוק המושלמים של הרכב החשמלי של טסלה, נהגת במודל S נרדמה על ההגה והתנגשה בעוצמה רבה בעמוד חשמל. התוצאה: הפסקת חשמל גדולה, אולם לנהגת שלום. בנוסף, במקביל לפיתוח שני דגמים נוספים, בטסלה שוקדים על פיתוח מערכות שעד כה אף יצרן רכב לא שילב ברכבים בייצור סדרתי

אגב, ימים ספורים לפני פרסום תוצאות מבחני הריסוק נראה שאחת הלקוחות לא יכלה להמתין עוד והחליטה לבדוק את העמידות הפסיבית של הטסלה החשמלית בעת התנגשות, כמה אירוני, בעמוד חשמל בעיר מרפריסבורו שבטנסי, ארה"ב. המפגש העוצמתי גרם לקצר חשמלי בכל האזור אך לנהגת שלום.
ציון הבטיחות המושלם ללא ספק מצביע על כך שבחברה הקטנה של אלון מאסק מעמק הסיליקון לא עושים שם קיצורי דרך ולא נחים על זרי הדפנה ובמקביל להתקדמות בפיתוח קרוסאובר (מודל X) וסדאן קומפקטית שיתווספו להיצע בשנים הקרובות עמלים בטסלה גם על פיתוחים קטנים יותר שקצת לא ברור איך לא הגיעו לעולם הרכב עד היום, כמו למשל מערכת מצלמות שתחליף את מראות הצד המסורתיות.
באופן מפתיע, על אף שהמחירים של מסכים ומצלמות דיגיטליות צנחו בצורה חדה בשנים האחרונות ולמרות שלכל יצרני הרכב ידועים היתרונות הרבים של הפחתת מקדם הגרר (המשפיע באופן ישיר על כמות האנרגיה הנדרשת) ועד צמצום משמעותי של רעשי הרוח שטמונים בויתור על מראות, מערכות שכאלה טרם הגיעו למכוניות בגלל מחשבה מיושנת וחוסר רצון של היצרניות להקיע מאמץ לשכנע את ארגון הבטיחות האמריקאי NHTSA לאשר עד כה רכיב זה.
הכרעת הארגון נדחתה בשלב זה ל-2015 מה שנותן לטסלה זמן רב בכדי להביא את הטכנולוגיה לכדי בשלות שתאפשר את אישור. בחברה האמריקאית מקווים שהתקדים של פולקסווגן עם ה-XL1 (מכונית אקזוטית בייצור מוגבל בעלת צריכת דלק של 111 ק"מ לליטר), בו השיגה את אישור משרד התחבורה הגרמני לויתור על מראות הצד לטובת מצלמות ומסכים יהווה בסיס לאישור המערכת גם בארה"ב.
