"גט טקסי" מודים בטעות ובמקביל משיקים מחירון
אחרי שהתדמית הנקיה שהציגה חווית משתמש אחרת של "גט טקסי" נסדקה בעקבות התמרמרות הנהגים על ביטול גביית דמי הזמנה, בחברה מודים כי פקששו בהצגת המהלך שמיטיב עם המשתמשים והעלה את כמות הנסיעות. כעת משיקים בחברה מחירון קבוע לנסיעות בין עירוניות ומבטיחים להציע תעריפים זולים יותר מאשר במחירון משרד התחבורה


חלק מהנהגים שעובדים עם "גט טקסי" לא ראו באופן יפה את המהלך על חשבונם והחליטו להקים קול צעקה. בדרך כלל סכסוכי עבודה מקומיים שכאלה לא זוכים לתהודה גדולה אך מאחר שאנשי תקשורת רבים עושים דרך קבע שימוש בשירותי המוניות של "גט טקסי", לא חלף יותר מדי זמן עד שמרמור הנהגים זכה לביטוי נרחב בכל אמצעי התקשורת, וכך בסופו של דבר המהלך לא רק שלא תרם לשיפור תדמיתה של "גט טקסי" אלא גם פגם קשות בניסיונותיה של האפליקציה לנסות לשווק חוויית שימוש שונה לחלוטין מ"מי פנוי בארלוזרוב" המוכרת.


עם זאת וייסר, מציין שבניגוד לעליהום התקשורתי על החברה, הלקוחות דווקא מרוצים, מפרגנים בעמוד הפייסבוק של החברה ונוסעים יותר מבעבר ולטענתו בזמן שחלף מאז ביצוע המהלך לפני מספר שבועות עלה מספר הנסיעות שהוזמנו דרך האפליקציה בלא פחות מ-30 אחוזים.
כמו כן, ב"גט טקסי" גם טוענים שמאז המהלך ההכנסה של מחצית מהנהגים דווקא עלתה ב-10 אחוזים ושבמקביל לעזיבתם והעזבתם של נהגים בודדים בעקבות ביטול גביית דמי ההזמנה, לחברה הצטרפו במהלך השבועות האחרונים מאות נהגים נוספים וכיום מעל ל-2,400 נהגי מוניות מקריית שמונה ועד אשקלון עובדים עם החברה.
כעת ב"גט טקסי" משיקים מחירון לנסיעות במחיר קבוע (לא לפי מונה) למרחקים ארוכים, תחום בו לא הייתה לחברה נוכחות גדולה עד כה מאחר שהנסיעות כולן היו מבוססת על תעריף מונה.
המחירון החדש של "גט טקסי" מבוסס על המחירון המקסימלי של משרד התחבורה, אך מציג מחירים מוזלים לרוב היעדים בשיעור של בין 3 ל- 20 אחוזים.
כך למשל נסיעה לנמל התעופה מתל אביב תעלה 135 ש' לעומת 139 ש' במחירון משרד התחבורה, נסיעה בין תל אביב לירושלים תעלה 287 ש' (319 ש' במחירון), בין תל אביב לחיפה 424 ש' (474 ש' במחירון) וכיוב'.
ב"גט טקסי" מציינים כי המחירון מקיף כולל טבלת עלויות נסיעה בין כלל הערים המרכזיות בישראל לשדה התעופה בן גוריון, לצד מחירי נסיעה בין ערים שונות, יהיה זמין בכל עת באפליקציה ויאפשר לנוסעים לדעת מבעוד מועד מבלי לבזבז זמן על בירורים את מחיר הנסיעה.
עם זאת, על אף שהמחירים לכל היעדים נמוכים ממחירי המקסימום שבמחירון משרד התחבורה, בהחלט עדיין שווה לעשות סקר שווקים כי לא פעם ניתן למצוא תחנות מוניות ונהגים עצמאיים המציעים מחירים נמוכים יותר.
ב"גט טקסי" מדווחים על שורת צעדים לשיפור השירות ושהמהלך, שהתחיל בביטול דמי ההזמנה המפורסם, המשיך במעבר לתזמון הגעה ללקוח על ידי גוגל מאפס ולא על ידי הנהגים (מה שלטענת אנשי החברה הביא לשיפור בדיוק ללקוחות ולהקטנת המרחק המבוזבז בין נסיעה לנסיעה עבור הנהגים ל-700 מטרים בלבד בממוצע), כלל גם ציוד כל המוניות באינטרנט אלחוטי ועמדות טעינה בחינם לרווחת הנוסעים ובקרוב יציע גם חבילת הטבות במחירי הדלק והביטוח לנהגי החברה.
